Wat kan wel/niet bij bepaalde kleuren paarden?.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 01:15

bij bont kan ALLES! hoe bonter, hoe beter! das mijn mening Knipoog

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 11:58

ik vind bruine zadels heel mooi. maa rik vind het er niet uitzien op een bruin paard. hellaas :S. ik vind bij bruin wel een makkelijke kleur verder...

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 15:02

ik heb voor mijn bonte verschillende setjes liggen, ze is platenbont donkerbruin (oogt meer zwart maar bij mondhoeken bruin).

Voor haar had ik eerst donker rode setjes, ik durfde niet zo goed qua kleur. Maar dat is sinds geruime tijd al over...ik heb eerst de overstap gemaakt naar een donkerblauw setje (onder setje versta ik chabrak+bandages/peesbeschermers in dezelfde kleur). Dat oogde heel chique, toen kwam er al snel een bruin setje, zwart, babyblauw setje, steenrood...en nu wilde ik af van die brave kleuren, heb nu een bont setje (wit met zwarte vlekken Lachen ) knal oranje en turqouise (alleen daarvan zoek ik nog een chabrak, bandages heb ik besteld hier via bokt). Verder gebruik ik nog wel van jan zijn mint groene setje, en natalie die haar paard ook bij ons heeft staan heeft oa voor haar bonte muts bamboo (erg gaaf), grijs-zilver (heel chique)....ach denk dat wij bij elkaar wel 50setjes hebben, hoezo tic?

Welk setje ik nog graag zou willen, aubergine, en jeans lijkt mij ook heel mooi. Roze laat ik achterwegen, zal misschien wel leuk staan maar ik heb zelf niks met roze.

MvdB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 17:27

carow schreef:
Ik heb een helemaal zwart paard en daar staat bijna alles wel mooi op behalve zwart dan vind ik.
Ik heb nu de kersenrode anky pad die vind ik echt heel gaaf staan.
Er is maar 1 kleur die ik echt niet vind kunnen en dat is roze en dan ook op geen enkel paard het is te tuttig en de kleur zelf vind ik gewoon verschrikkelijk.
Ja ik ben anti -roze *LOL*

Die van mij is ook zwart; ik vind zwart, donkerblauw en bruin niet mooi staan.
En tja dat roze..... Ik vind roze een erg mooie kleur, maar niet in de buurt van mijn paard Tong uitsteken
Kersenrood lijkt me erg mooi op zwart. Hen net een nieuw bordeaux dekje gekocht; staat ook erg mooi.

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 18:47

diana bedankt voor je leuke reactie! wat een compliment! *LOL*
zelf vind ik voor een vos bruintinten het allermooist *LOL*
Ik heb nu een uitschieter- turquise! ze kan het heel goed hebben, maar het is erg flitsend Haha!