wie voert er pavo en waarom?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:24

Mijn pony's krijgen die kleine basis brok van Pavo(dus niet die condition+ maar die ander). En daarbij kruidenmelange als ze gewerkt hebben.

Zomers krijgen ze meestal alleen Pavo Aurakoeken. Dan hebben ze kwa voeding genoeg aan het gras, maar ik wil ook dat ze hun vitamientjes binnen krijgen, en die zitten in die koeken.

vivian001

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:25

Al mijn paarden krijgen ook Pavo. Het veulen krijgt nu veulenbrok i.v.m. podo. Mijn volw. paarden krijgen Pavo all sports en nu ze niet meer in de wei staan Lucerne.
Ben zeer tevreden en het past ook bij mijn paarden. Niet iedere brok is naar mijn idee geschikt voor elk paard.
Door het expanderen (niet alle brokken van pavo zij geexpandeerd) hoef je minder te voeren, terwijl ze geen energie tekort komen.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:31

Ik voer mn paard Pavo All Sports...waarom pavo..niet echt een reden voor. Het is overal te verkrijgen..en het bevalt verder goed.

Mijn shetlander voerde ik altijd slobber, ook van pavo..nu krijgt ie equisalan...zoiets...kom er ff niet op

Nicolien_DF

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:33

Mijn merrie kreeg eerst merriebrok en m'n veulen veulenbrok van Pavo. Het leek mij het beste merk die ik kon krijgen in kleine hoeveelheden Lachen

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:39

mijn paarden krijgen pavo basic en kruidenmelange van pavo
ze doen het er heel goed op, ze zijn fris, fruitig een glimmen heel mooi
ik doe soms voor de afwisseling een andere zak voer mengen door de avo, momenteel voer ik dus een mix van havens en pavo

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:59

mijn pony krijgt Havens muesli zonder haver, doet ze het heel erg goed op, en is nu ook neit zo druk meer, als met de muesli MET haver.
Ben er heel tevreden over!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 21:01

Ik voer PAVO all sports.

Ze doet het er goed op, en ze heeft er veel minder van nodig dan van een goedkopere brok...

Wat is nou eigenlijk een duidelijk verschil tussen de All Sports en de Condition X?

Ik dacht dat de All sports meer energie levert, of zit ik er nu helemaal naast?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 21:55

www.pavo.nl schreef:
Pavo Condition X:
PAVO Condition eXtra voor sport én gezondheid! Door een uitgebalanceerde energieopbouw en complete vitaminisering is PAVO Condition eXtra perfect geschikt voor paarden en pony’s in de lichte sport. PAVO Condition eXtra heeft een laag eiwitgehalte en bevat geen haver. Het verhoogde aandeel Biotine zorgt voor gezonde hoeven en een glanzende vacht. Het eXpanderen van de grondstoffen zorgt samen met het FibreConcept© voor een optimale vertering en een gezond maag- en darmkanaal. Uw paard of pony is energiek en ziet er stralend en vitaal uit! Kortom PAVO Condition eXtra is een echte topper voor de lichte sport!

Pavo All sports;
PAVO All Sports is hét sport- en prestatievoer voor elke discipline. Muscle Care© ondersteunt de spierarbeid van uw paard of pony, wat het uithoudingsvermogen en de souplesse vergroot. Het FibreConcept© en de hogere verteerbaarheid door het expanderen zorgen voor vitaliteit en een gezonde darmflora. Met PAVO All Sports zijn uw pony’s en paarden energiek, bewegen ze zich soepel en zien ze er stralend uit.

Dus All Sports is voor de wat zwaardere arbeit, dus ook meer energie.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 21:57

Ik ben met Salsa begonnen met pavo Basic, en overgegaan o pde Pavo Condition vanwege de vitE en selenium. Helaas werd ze van deze brok en de hoeveelheid kuil extreem loperig. Nu staat ze op FiberP van Dodson en Horrell met extra vitaminen. Hier werd ze een stuk rustiger door.
Ik stap straks over op de Leisure Mix van D&H.

shana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 22:01

die pavokruidenmengeling voer je dit als volwaardige voeding of is dat een aanvulling ?

mijn jonge paarden krijgen veulenbrok ! is het raadzaam om ook deze kruidenmengeling erbij te voeren?