iets lekkers voor paarden (niet gewoon brokjes)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 19:52

Ga naar de bakker en vraag brood, dan heb je genoeg om hem een paar weken mee te verwennen! Ik krijg vuiniszakken VOL en alle paarden op de manege staan te smullen. Dat is zo leuk om te zien!

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:57

miepmiep schreef:
Af en toe een pepermuntje... Heel grappig als hij het niet kent, maar alle paarden die ik ken zijn er dol op!

niet alle paarden zijn er dol op mijn verzorgpony spuugd het uit en kijkt dan echt zo van wat geef je me nou weer denk je nou echt dat ik dat opeet doe maar lekker zelf Tong uitsteken

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 23:41

Die van mij is dol op mandarijnen. Hij heeft zijn eigen kistje en krijgt er regelmatig eentje. Ook is hij dol op meusli. Dat krijgt ie alleen met speciale gelegenheden zoals op feestdagen. En slobber met brood en verschillen groenten en fruit vinden ze meestal ook reuze okee OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 00:37

Miss_Montana schreef:
Ga naar de bakker en vraag brood, dan heb je genoeg om hem een paar weken mee te verwennen! Ik krijg vuiniszakken VOL en alle paarden op de manege staan te smullen. Dat is zo leuk om te zien!

Bloos wij halen daar eerst nog alles uit wat nog niet (al te ver) over datum is voor eigen gebruik.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 07:47

Deed ik ook altijd Haha!
Elke zaterdag kreeg ik mee wat nog in de winkel lag. Nou, dat verse brood belandde dan mooi bij ons in de kast Lachen

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 10:20

ik geef ze altijd gewoon een stukje wortel, niet dat dat speciaal is, want ze krijgen al 2 emmers op een dag, als normaal voer, maar de wortels blijven ze lekker vinden, dus wanneer ik de stal binnen kom krijgen ze allemaal gewoon even een stukje wortel, of wanneer ik ze uit de wei haal

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 17:35

bij mij krijgen ze niks of een klein handje(bix)(of iets anders)

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:07

rens lust heel veel! hij heeft zelfs ooit mijn broodje hamburger afgepakt! niet dat hij dat krijgt! maar ik dacht dat paarden geen vlees lusten...
je kan om slobber te maken gewoon heel goedkoop zemelen kopen bij bijv. de kruitvat ofzo (hebben ze in meer winkels) en daar gewoon stukjes appel ofzo bij doen!
vraag anders bij de bakker bij jou in de buurt of ze broodkruimels voor je hebben... soms hebben ze zakken vol en met geluk nog gratis ook! of vraag je moeder om aardappelschillen ofzo