wie rijd er hier met reflecterende uitrijdeken ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 01:11

ik heb deze
Afbeelding dan met die reflecterende strepen achter.. ik rij er ook gewoon mee in de bak soms (stap draf galop) bij mij zweet ie er nooit onder

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 10:02

Ik heb een heel simpele, gewoon een enkele laag. En hij zweet er nooit onder. Maar ja, ik rijd nooit buiten in het donker. Alleen 5 minuten stappen vanaf de bak. Ik doe dan altijd de reflecterende uitrijdeken over mijn normale uitrijdeken. Nu is die pony wel geschoren. Dus ik rijd normaal ook buiten met mijn gevoerde uitrijdeken.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 14:37

Ik heb een fleece uitrijdeken, en ons mam heeft van een reflecterend ding wat om dr hals zou moeten (past niet omdat ik een fjord rijdt, met opstaande manen en een dikke nek, waardoor dat ding ergens halverwegen hing te bungelen.) twee strips op de zijkant gemaakt. Ik zal van de week eens een foto maken, dan kunnen jullie zien wat ik bedoel. Binnenkort gaat ze ook een borsttuig voor me maken, en een hele reflecterende rand om mijn dek maken. (ben reflecterend geel verslaafd:D).

DanielleJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 16:36

Ik het zelf ook maken.
Een reflectie dekentje van heel dunne fluoriserende stof (geel of oranje, ligt eraan wat leuker is Knipoog ) en reflecterende strepen erop.
Ook ga ik zo'n voortuig maken van breed elastiek met reflecterende strepen erop.

Maar je kunt het inderdaad ook kant en klaar kopen.
Alleen is dat reflectiespul best duur geloof ik...