Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rhijnauwen schreef:wat de een waardeloos vind kan de ander juist super vinden, je kunt het beste maar gewoon op jouw eigen gevoel afgaan en het zelf ervaren (dat is beter dan afgaan op een ander)
omarc schreef:Bij Stal Arends is het wel mooi.![]()
Weidegang in de zomer is minimaal, .....3x per week een paar uur, als je pech hebt.![]()
Verder moet je niet een paard hebben dat snel mager wordt, want het ruwvoer (lees: hooi/kuil) wat ze daar krijgen is meer voor het formaat cavia dan voor een paard....dat is écht heel erg.![]()
Maar verder is het wel mooi, en heb je er alles!
xtvax schreef:uhhmm Mobick, ik ben het eerlijk gezegd wel eens met Omarc.
Je staat er prima, maar wat meer kuil zo niet overbodig zijn. Juist dat is zo belangrijk. Niet voor niets heeft bijna iedereen een hooinet voor de stal hangen om er extra kuil in te krijgen (tegen betaling volgens mij). En je moest eens weten hoeveel mensen zelf hooi bij kopen om bij te voeren, dat terwijl de stalling toch All-in is.
xtvax schreef:uhhmm Mobick, ik ben het eerlijk gezegd wel eens met Omarc.
Je staat er prima, maar wat meer kuil zo niet overbodig zijn. Juist dat is zo belangrijk. Niet voor niets heeft bijna iedereen een hooinet voor de stal hangen om er extra kuil in te krijgen (tegen betaling volgens mij). En je moest eens weten hoeveel mensen zelf hooi bij kopen om bij te voeren, dat terwijl de stalling toch All-in is.