Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hoe en waarom zouden ze het ieens moeten verbieden...die deurtjes rechts....nou dat wordt nog wat... eerst het probleem met die grijze kentekens en dan ook nog de verbieding op rechtste deurttjes.... waar heb je dit van ... sorry maar dit vind ik echt te onzinnig om te verbieden niet boos bedoelt tegen jou
maar wel vioor diegene die dit wil gaan verbieden
amondi schreef:Ik zou dan ook nooit op het deurtje letten bij aankoop van een trailer, degelijkheid, vering, doorluchting, comfort, dat zijn zaken om op te letten.

Cheveyo schreef:hoop het niet, heb net een nieuwe trailer gekocht met het deurtje rechts.....kan het me ook niet echt voorstellen eigenlijk.
vooral omdat Cheveyo dus net een nieuwe trailer heeft gekocht.
Karin schreef:Dat zou lekker zijn, zit NL straks niet alleen met een overschot aan auto's met grijs kenteken, maar ook een enorme verzameling waardeloos geworden trailers met de deurtjes rechts.
Lijkt mij ook absolute onzin. Bij onze Ifor Williams (Engels merk) zat het deurtje links, bij onze Wesco (Nederlands merk) zit-ie rechts. Rechts lijkt mij veel logischer hier op 'het continent' aangezien je dan altijd veilig aan de bermkant de boel open kunt doen.