3 a 4 keer per week rijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:37

Geen probleem. Ik probeer 5 keer in de week te rijden (ma-wo-vr-za-zo) maar het komt ook nog wel eens voor dat ik dik een week niet rijdt (vorige week bijvoorbeeld). Mijn paard staat ook iedere dag in de wei, en die ongeplande vakanties zijn ook nogeens niet zo slecht......maar mijn paard is nog maar 3,5 jaar oud, dus heeft ze weer lekker even de tijd om alles wat ze geleerd heeft te verwerken.

xThalyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:55

Ik rijd me paard ook 3-4 keer per week...
Ik rijd meestal om de dag.. en dat is echt zat!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 10:14

is voor iedereen verschillend denk ik. de 1 wil dat zijn paard 7 dagen in de week intensief word gereden en een ander stapt 1 keer in de week er op. Ik denk dat je naar je paard moet kijkn eof ie lekker in zijn vel zit, wat je zelf wilt (dressuurwedstrijd of lekker een beetje recreatief) en inderdaad of het paard de mogelijkheid om lekker buiten te lopen of dat ie dagen op stal staat. maar het belangrijkste is denk ik wel dat iedereen elkaar in zijn/haar waarde laat en dat iedereen het beste met zijn paardje voor heeft. En wat dushet beste is voor je paard???? zoveel mensen , zoveel meningen..... doen wat je hart je ingeeft.