oortjes en snorhaartjes knippen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 16:56

ik ben best wel handig in die onderdelen knippen.
maar mijn paardje heeft ook last van lange haartje onder haar hele hoofd en daar kom je zo moeilijk bij met de schaar.
ik moet daarin nog beter oefenen Knipoog

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 17:57

Ik knip alleen de haren bij de oren weg die eruitsteken. Ik scheer ze niet uit omdat ik het geen gezicht vind en die haren daar ook niet helemaal voor niks zitten, vooral met dit weer.
De tastharen knip ik alleen als ze echt lang worden, die zitten er ook niet voor niets. Tong uitsteken
En d'r baard gaat er ook af, die zit er ook niet voor niks natuurlijk maar dat vind ik geen gezicht Haha! Tong uitsteken

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:02

Bij Patos scheer ik in de zomer de oren uit, dat vind ik echt een heel verzorgd gezicht geven (Patos heeft gelukkig niet van die hele lange oren), in de winter werk ik het iets bij, maar een groot gedeelte laat ik zitten ivm het feit dat ze ook s'winters overdag op het land staat.
Snorharen gaan eraf tot ongeveer 4 cm en de baard scheer ik er helemaal af.

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:21

Ik laat altijd alles lekker groeien, ben veelste bang dat ik zijn oor eraf knip.

En ik vind het er eigenlijk wel leuk uitzien.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:34

Snorharen knip ik nooit. Oren knip ik wel bij. Dat haar dat er zo uit hangt met die zwarte stukken er in staat niet echt charmant. Tong uitsteken Maar wel alleen het uitstekende.

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:38

Mijn paard wil ook niet zo graag dat z'n oortjes geknipt worden, maar altijd rustig blijven en steeds weer proberen...!
Dan gaat het steeds beter!