Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MarjoEisla"]
hmm gerda.... weet je nog Elgur?
[/quote]
Yep.... Lijkt mij echt iets voor jouw
[quote="qwinty"]
Kijk mijn mening hier over is als je dan een nieuwe paardje koopt en die loopt ook niet zoals jij het graag zou willen wil je die dan ook weer verkopen?
En dan weer een nieuwe en weer het zelfde probleem?
[/quote]
Het is niet alleen dat Eis niet loopt zoals Marjolein het wil. Marjolein is al een hele tijd bezit om samen met Eis een team te vormen. Zolang ze ernaast staat is het echt een perfect team, alleen met rijden hebben ze er andere ideeën over, en zijn Marjolein haar ambities anders geworden.
Waarom zou je een paard niet mogen verkopen als het niet klikt? Moet je dan tot in den treure doorgaan, en met tegenzin op je paard gaan zitten? Op een gegeven moment is het genoeg. Zowel paard als ruiter doe je dan een plezier door afscheid van elkaar te nemen.
[quote="qwinty"]
Ik bedoel diet totaal niet boos oid nietd at je dat denkt , maar wou even zeggen hoe ik er over dacht
[/quote]
Daarom vraagt ons ook om onze meningen![]()
[quote="Fellor"]
Omdat jij dan als ruiter een fout maakt, dus misschien kan je op dat adres dan ook meteen lessen.
[/quote]
Doet ze al, alleen op mag het niet lukken om een combi te worden....![]()
[quote="umpie schreef:WIE IS HIER NOU GEMEEN ALS HIJ HET NIET KAN DAN LEKKER NIET!!!!!!!!!!!!!!!
MarjoEisla schreef:Heel erg bedankt voor de reacties. Van de zomer ben ik op een bedrijf geweest met haar en is ze een paar keer gereden door iemand die haar echt super reed! Vervolgens lukte mij het ook, een paar weken super veel lol gehad en toen na de smid was t weer bagger...
In training zetten denk ik niet dat een oplossing is (ze is trouwens 9) Dat kost heel erg veel geld (niet dat het me daarom gaat) en dan loopt ze wel ff leuk maar omdat zij weet hoe ik ga reageren heb ik het vermoeden dat ze dan een paar weekjes goed loopt en dan weer vervalt. Dat heb ik al zovaak meegemaakt, en elke keer is de teleurstelling groter.
Haar bouw heeft het ook niet mee. Ik weet dat het erin zit, maar vraag me af of het er met mij en haar inzit..
Heb overigens net een ritje gemaakt en niet heel veel gevraagd van de gangen en dan is het wel relaxed..
umpie"]
ga eerst te raden of het idd aan jezelf ligt en misschien niet aan je paard
[/quote]
* [quote="MarjoEisla"]
Natuurlijk ligt het voor een deel bij mijzelf! Ik ben gewoon niet goed genoeg, heb te weinig toltervaring om het voor elkaar te krijgen.
[/quote]
* [quote="Stilla schreef:Eisla kan het, Marjolein kan het, het probleem blijft dat het
samen met Eisla niet lukt, hoe vervelend dit ook is. De combi werkt helaas niet.
). De ene vind het niet leuk om te rijden (hoeft ie voor mij dus ook niet zonodig) en de andere is nu 2,5 jaar. Ik zie wel waar het schip strandt...
In het begin kon hij niet eens draven, alleen maar telgangen en stappen!
Nu zit ik helemaal zonder paard en zou ik hem zo graag terug willen! 

Stilla schreef:Eisla is een moelijke merrie om te rijden. Marjolein rijd ook wel eens op andere ijslanders voor het gevoel. Tevens heeft ze ook les, en is ze verschillende keren samen met Eisla op cursus geweest om dit probleem op te lossen.
Eisla kan het, Marjolein kan het, het probleem blijft dat het samen met Eisla niet lukt, hoe vervelend dit ook is. De combi werkt helaas niet.