Wat doen jullie met dit weer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat doen jullie met dit weer?

Buiten wandelen
5 (12%)
In een natte bak longeren of rijden
11 (26%)
Op de wei zetten
3 (7%)
In een paddock
8 (19%)
Naar een manege toe
6 (14%)
Alleen poetsen dan terug op stal..
2 (4%)
In de bossen rijden
6 (14%)

Totaal aantal stemmen: 41

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 00:33

's Avonds kan ik niet veel anders dan in de binnenbak rijden of longeren. De longeerring is nog wel begaanbaar, althans de hoefslag. Zelf sta je tot je enkels in het water. De bodem van de buitenbak heeft het inmiddels ook opgegeven en het bos in is geen optie in het donker.

Op mijn vrije ochtenden en middagen en in het weekend probeer ik zoveel mogelijk in het bos te rijden, als het weer het toelaat. Een beetje regen vind ik niet erg, maar ik rijd nog altijd voor mijn plezier en blijf bij hoosbuien dus lekker binnen. Haha!

Overigens staan ze overdag wel een paar uur buiten in de paddock. Als het droog is vermaakt mijn paard zich wel, maar als het stortregent of sneeuwt is hij niet zo blij. Gelukkig heeft hij een waterdichte deken. Haha!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 09:12

Overdag staan de paarden in de paddock. En onze buitenbak is nog kurkdroog. ( nope, geen drainage, eb en vloed of wat dan ook Haha! ) En natuurlijk nog buiten rijden.

Nolita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 10:47

Huilen.... Huilen

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 11:56

ik ga dan in de manege rijden, die staat 5 min lopen vanaf de stal! dus worden we wel ff nat, maar wij zijn geen watjes!!! *LOL*