Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yvonniej schreef:klopt en dat leek zo bij de longeerfoto's die ik heb gezien...
!Ik zal nog een keer foto's voor je maken,met en zonder halsverlenger van Rhythm.Je heb in dit topic nu vaak genoeg verwezen naar mijn foto's en eerlijk gezegd ben jij de enige van heel bokt die mij er commentaar op geeft
!Ik heb het idee dat je het nog niet echt los kan laten
...ik PB je als de foto's erop staan

Yvonniej schreef:en nu 17 dagen later nog steeds geen foto's..
en ben je er eindelijk achter waarom ik je daar commentaar op gaf?
Je gaf namelijk zelf onredelijk commentaar op iemand en wou je laten voelen hoe dat voeld.. maargoed dat neemt niet weg dat jij op het elastiek te strak had zitten of je paard erin hangt, want dat is zeker mogelijk. veel plezier nog met je paardje..
Yvonniej schreef:en nu 17 dagen later nog steeds geen foto's..
en ben je er eindelijk achter waarom ik je daar commentaar op gaf?
Je gaf namelijk zelf onredelijk commentaar op iemand en wou je laten voelen hoe dat voeld.. maargoed dat neemt niet weg dat jij op het elastiek te strak had zitten of je paard erin hangt, want dat is zeker mogelijk. veel plezier nog met je paardje..
!Ik maak foto's voor mijn lol,eigenlijk was ik jou al helemaal vergeten aangezien ik hier geen drama van maak.Als jij niet kan slapen zonder foto's wil ik ze best gaan maken hoor
.Ik gaf helemaal geen onredelijk commentaar op iemand,alhoewel jij er wel heel goed in ben
.En ik voel niets bij dit commentaar
.Ik word hier altijd heel vrolijk van
!Hoe raar dat voor jou mag zijn,ik heb lol in Bokt
!
ruitje schreef:Weetje wat het bij mij is!Ik maak foto's voor mijn lol,eigenlijk was ik jou al helemaal vergeten aangezien ik hier geen drama van maak.Als jij niet kan slapen zonder foto's wil ik ze best gaan maken hoor
.Ik gaf helemaal geen onredelijk commentaar op iemand,alhoewel jij er wel heel goed in ben
.En ik voel niets bij dit commentaar
.Ik word hier altijd heel vrolijk van
!Hoe raar dat voor jou mag zijn,ik heb lol in Bokt
!
Bedankt,ik zal zeker plezier hebben met mijn paardje
Yvonniej schreef:Ik ben daar goed in? ik geef nooit commentaar op anderen, lees mijn berichten maar door hoor. Jij gaf onredelijk commentaar. Heb je berichten doorgelezen en jij vindt dat blijkbaar erg leuk om dat te doen, ik was jou ook alweer vergeten tot ik dit topic weer tegenkwam. Je hebt zelf beloofd foto's te plaatsen vandaar..
Tot slot...
Elastiek.. Als je m goed gebruikt en je paard er geen spelletje van maakt kun je hem best gebruiken.
....Yvonniej schreef:Ik ben daar goed in? ik geef nooit commentaar op anderen, lees mijn berichten maar door hoor. Jij gaf onredelijk commentaar. Heb je berichten doorgelezen en jij vindt dat blijkbaar erg leuk om dat te doen, ik was jou ook alweer vergeten tot ik dit topic weer tegenkwam. Je hebt zelf beloofd foto's te plaatsen vandaar..
Tot slot...
Elastiek.. Als je m goed gebruikt en je paard er geen spelletje van maakt kun je hem best gebruiken.
!Het is al erg genoeg dat je dit topic speciaal start om te zeggen dat mijn paard hangt in het elastiek maar me nu ook nog gaan beschuldigen van dingen?Ik denk dat ik ga Temmen,het hele topic gaat(en dat was volgens mij ook je bedoeling) over mij terwijl het eigenlijk een discussie zou moeten zijn over de halsverlenger.