welke geintjes / trucjes heeft jou paard.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 16:03

Niet mijn pony maar 1 van de manege, die duwt ook zijn staldeur open. En die moet dan ook helemaal open, dus de eerste actie is meestal een flinke zet met z'n neus tegen de deur. Nou heeft ie twee keer de deur tegen iemand die net langsliep aangeduwd. De eerste keer dacht ik dat het per ongeluk was, maar de tweede keer zag ik hem timen! "Nee, nog even wachten, even kijken, ja, NU." En raak. Waarna hij beslist voldaan stond te kijken.

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 10:37

hahahaha

Roxy20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 16:48

Mijn pony duwt ook altijd zijn staldeur open als ik in de stal aan het poetsen ben, maar blijft wel staan. En als ik dan de deur dicht doe duwt ze gewoon opnieuw dat vind ze erg leuk.

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:02

Ook mijn paard vind het volgens mij leuk om zijn knoop los te maken en dan rustig een wandelingetje te maken ( heb het meestal te laat door)
Handdoeken die in zijn buurt hangen tijdens het poetsen neemt hij in zijn mond, begint er mee te zwieren, laat hem vallen, bekijkt mij is en neemt hem trug in zijn mond.
Als ik aan zijn voorste benen bezig ben, steekt hij zijn hoofd tussen zijn benen op zoek naar iets eetbaars Tong uitsteken
ook weer tijdens het poetsen valt hij in slaap en begint hij te knikken, meestal als hij echt bijna omver valt, verschiet hij heel hard van zichzelf Haha!

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:53

mijn haflinger MAX doet als hij iets gegeten heeft daarna zijn tong naar buiten en krult hem om zijn bovenlip heen,hij doet dat zo'n 10 minuten lang...maf gezicht Haha!

Chonelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:14

De nieuwste truc van mijn pony deze zomer was tijdens het wandelen, doen alsof je kriebel aan je been hebt, even krabbelen en dan gras eten!! Ze herhaalde dat zovaak dat het geen toeval meer was Lachen