ATTENTIE Vraag + poll voor alle bokkers (sulky's)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij eventueel belangstelling hebben bij een sulky als ze van goede kwaliteit zijn en betaalbaar zijn?

Ja
17 (26%)
Ja, mits op maat gemaakt
8 (12%)
Misschien, maar wil het eerst uitproberen
14 (22%)
Nee
24 (38%)

Totaal aantal stemmen: 63

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:42

Ik heb op nee gestemd.
Dit komt dan ook omdat we al in het bezit zijn van een 4 wieler en een 2 wieler. Foto's staan in mijn profiel.

Persoonlijk zou ik ook eerder voor een 2 zitter gaan. Zo heb je altijd iemand bij je als er iets fout gaat, en het is ook gezelliger.
Vaak zijn de 2 zitters ook goed geveerd, dus dat zit ook gelijk een stuk comfortabeler.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 12:32

klopt.. ik vindt ze ook heerlijk rijden.. We zijn inmiddels zo ver dat we gaan beginnen met het ontwerp en bouwen van de (in eerste instantie)sulky's..

Groetjes Yvonne

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 13:24

wij hebben nu een vierwielig karretje. die ook heerlijk licht is. Ik zelf zou wel een sulky willen, maar heb er op het moment geen geld voor. ik denk dat die er wel komt. Maar wil dan geen uit polen.

bren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 14:00

Valencio schreef:
Het lijkt me heel erg leuk, zou best eens willen proberen of het wat voor mijn paard is en voor mij natuurlijk. Heb er persoonlijk (nog) geen ervaring mee. Maar waar moet je in godsnaam trainen met zo'n sulky?? In de bak lijkt me niet handig, krijg je ruzie met de dressuur ruiters, bos lijkt me te heuvelachtig, stad te druk, waar train jij met een sulky?

wij hebben een mooie drafbaan op stal Haha! ,waar ik mijn paard voor de kar heb beleerd.