Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
monsera schreef:Bij ons op stal kost het voor mensen van buitenaf 5 euro per uur, 20 euro
per maand en je kan voor 185 het hele jaar door gebruik maken van de binnen en buiten bak.

monsera"]
Bij ons op stal kost het voor mensen van buitenaf 5 euro per uur, 20 euro
per maand en je kan voor 185 het hele jaar door gebruik maken van de binnen en buiten bak.
[/quote]
[quote="joyce B schreef:Dat is zeker niet vlakbij Drachten of Drachtstercompagnie![]()
![]()
![]()
Dan zou ik zeker een abonnement nemen! Tjonge, ik wilde dat hier in de buurt een stal was die dit aanbood! En dan wel het jaar- of maandabonnement hoor!

parouscha schreef:Mocht ook nog maar met beperkt aantal paarden komen geloof ik, wat ik trouwens niet deed want ik vind het belachelijk
En dat ik met Rian niet kon rijden vanwege d'r hoeven... dan moest ik dat speciaal aanvragen en dan moesten ze daar over vergaderen
uiteindelijk mocht het wel, maar goed, ik vond het behoorlijk stom. Honeybee schreef:In Gersloot is een stal met binnenbak alwaar men ook niet zoveel vraagt en ook bij de Haan in Jubbega valt het mee.
Tevens kun je ook nog een bak afhuren in Frieschepalen

Erg fijn in de winter