Ik dus niet, persoonlijk vind ik dat een paard met goede verzorging niets extra's nodig heeft, natuurlijk zijn er ook paarden die wel echt de fysio nodig zijn, maar daar gaat het hier nu even niet om
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!Dus heel vaak komt ze thuis en heeft ze weer ’een set voor het springen’ gekocht!Ik ben er wel blij mee!!Alleen doe ik niet mee met de bandages shabrakjes zelfde kleur!Geef mij maar peesbeschermers in de zelfde kleur als shabrak lekker makkelijk!
Jaike schreef:En geven jullie ook geld uit aan vitaminespuiten, fysio voor je paard, massagebeurten voor je paard, etc. dit soort "luxe"???

Ik bedoelde met luxe van dekens ook mensen die al 3 wollen halsdekens hebben en er dan nog eentje bijkopen omdat hij niet mooi kleurt...........
Karin schreef:Mwoah, in mijn geval gaat het bij een fysio niet eens om 'beter maken', maar meer om een soort periodieke controle.
Net zoals je regelmatig naar de tandarts gaat voor een controle, en niet pas als je kiespijn hebt.
).
) en met het veulentje op komst, wil ik ook graag wat op overschot hebben
.