Ivanka scheren?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 16:03

Ik zit eigenlijk te twijfelen wat ze nu opheeft Bloos. Toen ik de deken kocht zeiden ze dat het een 360 grams was, maar ik zag op de verpakking staan dat het een 200 grams was en van de week zag ik de deken ergens op de site staan en daar was ie ook alleen in 360 grams te verkrijgen Rolleyes

Het scheren heb ik overigens opgegeven. Is nu echt onmogelijk gewoon. Volgend jaar nog maar een keer proberen als het veulen niet in haar buik zit, maar zelf op de wei staat Tong uitsteken.
Scheerapparaat gaat aan en ze flipt En ik heb nu ook vrij weinig zin om te gaan vechten...

Odess, Ivanka kan echt heel erg zweten. Dan druipt het er zowat van af. Net als vandaag kon ik maar amper rijden door de te natte ondergrond en dan zweet ze licht, dan vind ik het ook geen ramp om haar zo dan weer terug te zetten in de wei/stal. Dat is zo weer droog (het was zelfs al droog voordat ze terug de wei in ging).

Nou ja, ze blijft maar lekker rondlopen met die teddyvacht, maar volgend jaar moet ze eraan gaan geloven }>

En ik had vandaag toevallig ook in mijn achterhoofd het idee dat Ivanka deze vacht echt nodig heeft, vooral met dit weer. Dus ja, dan doen we het maar rustig aan met rijden voorlopig en maken we veel buitenritjes ofzo. Ik kijk nog wel hoe ik het doe.

Dyonne, bedankt voor de foto! Ik had idd ook het idee om dat scheerpatroon te gaan gebruiken. Maar ja, dat bewaren we dan maar tot volgend jaar Lachen.