wat doe jij aan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 19:41

Ik heb gewoon altijd m'n stalschoenen aan (mountain horse Rider)
De hebben een behoorlijke stevige neus, al voel je het wel als ze op je tenen gaan staan.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 08:15

nickyu schreef:
vind schoenen met stalen neusen ook een eng idee , t ijzer zal maar je voet in verbuigen ..au

Die schoenen moeten 3000 kg kunnen uithouden Knipoog .
Ze worden ook in de bouw gebruikt en de bouwvakkers krijgen wel eens dingen op hun voeten, die zwaarder zijn dan de 500-600 kg die een paard weegt Clown .

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 13:43

ik draag nooit rijlaarzen. Ik draag bij de paarden of gympies, of stalschoenen (heb een zomer en een winterpaar) Met die zomerstalschoenen kan ik ook rijden, maar die zijn wel koud en niet bestand tegen paarden die op je teen gaan staan.
Verder draag ik ook vaak kaplaarzen in deze blubber Knipoog

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 14:09

Ik heb geen rijlaarzen, wel jodhpurs. Maar die hebben zo'n dunne zool dat ze nu gewoon te koud izjn. Ik vind de zool ook te dun, ik voel elk steentje als ik er op loop. Ik draag nu gewoon mijn stalschoenen en trek dara mn minichaps overaan.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 14:10

Jeetje, wat ben jij gevaarlijk bezig, Brendageeene,rijden met gewone schoenen. Als je door de beugel glipt...
Verder draag ik rijlaarzen of jodhpurs alleen op het moment dat ik ga rijden en voor de rest stevige schoenen of klompen (jawel, ook hier in portugal)