Kost maar 5 euro dusja Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

).
, stap ging nog wel (lekker stampen in die plassen). Mijn instructrice kwam er aan en vroeg of ik wel wilde rijden in deze bak. Ik wilde het gewoon proberen. Dus ik aandraven, de spetters vlogen om mijn oren
.
). Ik merkte dat ze heel erg opgefokt was en we stapten langs een weiland met een veulen...die kwam vandaag hard aanrennen en Lady helemaal in de startblokken..ineens staan we een halve slag gedraaid en Lady maar hinnikken. Ik dacht echt:''wat krijgen we nou?". Nouja...maar weer terug gedraaid en stukje verder gereden. Later terug en toen alleen maar dribbelend
.
elady schreef:Ik ga proberen te regelen dat er nieuw zand in komt (meestal gebeurt dit rond januari, maar het is nu echt niet meer te rijden). Dan is de bak eventjes zwaar..maar daarna heerlijk te rijden.
Denken jullie dat omspitten zal helpen?
WAS een stuk heel groot grasland. Ik schat zo'n 20 hectaren. Ze hebben de wilde plannen gekregen om op die 20 hectaren 5 (VIJF!!!!) schapen neer te zetten, omdat ze daar mee honden trainen. Ik wilde een tijdje terug al gaan vragen of ik daar mag rijden tussen de vijf schapen, zo veel ruimte neem ik met mijn parel ook weer niet inCitaat:pssssst,als jij achterop je terrein de tuinderijenwijk ingaat is daar toch om de hoek een groot stuk (opgehoogd)land...??
Ga dat morgen maar eens ffies doen, en owee als ze nee zeggen ~~}>

Vreselijk, en dat in combinatie met een paard dat al twee dagen niet meer op de weide gestaan had om de weides te sparen (en ook wel een beetje omdat onze stalhouders denkt dat paarden van suiker zijn en niet tegen regen kunnen;) )