Wat voeren jullie je e-pony? (connemara=te dun)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 13:25

Ik zit eraan te denken om dan toch maar de 200gr staldeken onder zijn bucas te doen..... Hij krijgt best al wel weer lang haar, maar dat komt natuurlijk doordat het toch te joud is geweest voor hem.....
Dan zit hij totaal op 500gr.....

Blijf me dan alleen afvragen hoe hij zich gaat voelen als het echt koud begint te worden..... Verward Ben nu nog steeds bezig met fleece dekens eronder, normaal gesproken 1, en als het zoals afgelopen zaterdag echt heel koud is 2.... Maar eigenlijk is dat ook een gedoe van niks.....

Ben nog aan het kijken en denken welke brok ik straks het beste kan gaan voeren, en hoeveel.... Twijfel heel erg tussen pavo en havens...

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 20:44

Dan zou ik zeker weten voor Havens gaan. Daar zit minder 'troep' in verwerkt als in Pavo brokken. Havens is niet duur, en de kwaliteit is goed.
En tja, met dekens knooien, dat moet toch wel als je een geschoren paard hebt helaas..... Trek je ook niet teveel aan van die 'grammen', want dat zegt ook lang niet alles.