Wat zou jij met het geld doen..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:21

MissPromiss schreef:
Nouw.. eerst maar eens Prom terug betalen.. en daarna allemaal luxe dingetjes Bloos

Wow, krijg ik nog geld van jou Tong uitsteken ? Haha! Haha! Haha!

Ik zou a la minute een paar dravers erbij aanschaffen, en 1 warmbloed om weer eens wat wedstrijdjes mee te gaan rijden *LOL*

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:26

Ach, wat is geld in verhouding tot gezond zijn van mens en dier?
Daar kan geen geld tegen op.

Maar als ik dan toch geld krijg, koop ik er een echt goed paard van, stop met werken, koop een vrachwagen en neem 4 x in de week priveles.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:42

Als ik het geld zou hebben, zou ik een leuk huisje kopen, liefst boerderijtje, neit groot, lekekr knus, met flink wat grond en een aantal stallen. Mooie buitenbak erbij, en een paar paarden. 1 Paard, paar pony's en wat shetjes Lachen

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:48

mocht ik spontaan zoveel geld krijgen tja dan het land achter ons huis opkopen , mooie wei van maken en ruime bak (evt overdekt)

verder niks ben wel aardig tevreden , paardjes staan nu zomers in een gehuurde wei en zouden dan staan op eigen wei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:52

k woon al in een boederij met stallen erbij...alleen die mogen verdubbeld worden van 5 naar 10 ofzo....een binnenbak of een goeie buitenbak zou ook niet mis zijn...en verder...nw zadel...nw hoofdstellen....binnen poetsplaats..goeie afspuit plaats...

loveunivers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:54

Wat ik zou doen? ik zou heel nederland afreizen om mijn lieve schatje universe terug te vinden.. weet iemand waar ze is? ze stond op bokt te koop in juli...
ik hoor het wel..

xxxxxxxxx

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 23:00

Heel makkelijk, Mander houden...... Haha! En voor de rest alles bij het oude laten.