Opfoktroubles....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 18:24

paars schreef:
Goh, die kleine van jouw heeft al een hoop meegemaakt! En dan het afspenen eroverheen en een andere stal met niet zo aardige "room-mates" én nu verkouden...gossie. Er is dan al een hele hoop gebeurt in zijn jonge leventje.

Daarom, en dat zijn nou mijn zorgen.... Bloos Bloos

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 19:06

Unity schreef:
Hij heeft een grote ontsteking gehad, een operatie en dus veel pijnstillers, ontstekingsremmers en andere medicijnen.
Een soort ontgiftigen dan zeg maar???

volgens alternatievelingen wordt er 'langs alle kanten' ontgiftigd. meestal langs de kant die hen het beste uitkomt Haha! .
volgens de normale wetenschap verloopt ontgiftigen gewoon via lever en nieren - die dienen daar namelijk voor . je lijf onder de korstjes is niet meteen een gevolg van antibiotica.
wat versta jij eigenlijk onder 'z'n hele lichaam onder de korstjes'? heb je een foto?

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 19:11

Tessebes schreef:
Vind ik ook. Dat dominante dier past waarschijnlijk beter in een oudere groep, daar heeft de eigenaar van dat dier in de toekomst ook meer profijt van.

idd

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 19:59

Citaat:
Ik denk toch dat je voorzichtig moet zijn hem wéér te verplaatsen, zou idd eens proberen om de "boeman" ergens anders neer te zetten

of als je het te erg gaat vinden: gewoon weer op je eigen stal, bij mams (wel in aparte box) tot aan het volgend voorjaar.

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 20:53

Suzan1 schreef:
of als je het te erg gaat vinden: gewoon weer op je eigen stal, bij mams (wel in aparte box) tot aan het volgend voorjaar.

Ik wil hem gewoon liever niet thuis zetten, dit omdat er dan teveel getutteld en betutteld wordt. Als ik het niet doe, dan doet mijn moeder het......
Verder heb ik er eigenlijk de plaats niet eens voor op het moment.

Van de korstjes heb ik geen foto. Je ziet ze ook niet. Je voelt ze wel. Het is geen schimmel, ik heb er nl al een aantal afgekrapt. Er zitten kleinere en grotere tussen. De grotere geven echt kalere plekken met een korstje. Als je het korstje er af haalt, is de huid"schoon". Dus ik denk haast zeker te weten dat het geen schimmel is.
Op de kale plekjes groeit het haar wel weer gewoon aan.

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 21:09

de kleinste is bij onse koppel de baas! 4 maanden uit van juli en die twee groten van februarie, doen niks terug.

maar na een paar dagen was alles goed.