Zwanger: bijrijder of vakantie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:11

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik wou tot 3 weken van tevoren stoppen met rijden, maar ik had zaterdags nog gereden en woensdag beviel ik...
16 daagjes te vroeg....
Als ik jou was zou ik een bijrijder nemen, er zijn genoeg mensen die je paard kunnen rijden.
Vraag je instructrice of die misschien een geschikte kandidaat weet.
Je moet zeker weten een beslissing nemen waar jij je goed bij voelt!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:41

imker schreef:
Dat is juist geen optie: Imker staat aan huis en hij blijft aan huis staan. Aan huis kost hij niets en met een baby op komst, heb ik geen zin om dan nog 300 euro per maand extra neer te moeten leggen voor een paard wat thuis voor niets staat.

Ik bedoelde dat je misschien iemand kan vinden die de stallingskosten zelf wil betalen, waardoor jij dus geen extra kosten krijgt. Misschien dat daar wel animo voor is, dan hebben ze toch een periode een paard wat ze dagelijks kunnen rijden.(als je dit zou willen weet ik misschien wel iemand,maar dat is dan dus wel in amsterdam)

Maar het zou natuurlijk ideaal zijn als je iemand kunt vinden die bij jou aan huis komt.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 19:42

Helaas, ik ben té erg aan mijn paard gehecht om hem ergens anders te plaatsen. Die persoon mag ook wel een half jaar in mijn achtertuin komen logeren, hoor!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:44

haha, snap je heel goed hoor, maar denk dat die persoon z'n baan niet kwijt wil Knipoog

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:42

Ik snap voor je dat het erg moeilijk is... ik zou het namelijk ook erg moeilijk vinden, want als het op mijn paard aankomt, dan laat ik er liever niemand anders op Bloos.

Is er ook niemand bij je in de buurt die Imker een paar dagen in de week zou kunnen rijden? (stomme vraag bedenk ik me nu... als dat zo was, had je het waarschijnlijk allang gevraagd Clown )