Die van mij word ook geschoren voor de hengstenkeuring,die krijgt 2 dekens op,en een sleezy(dat is een losse hals die ook om zijn hoofd zit,zeg maar)En hij gaat s'avonds naar binnen. Met maar 1 deken op staat die van mij echt te bibberen.
LADPR
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-04 20:52
Waar heb je die sleezy vandaan. Ik zoek nog zo iets. Weet je ook nog wat die ongeveer koste.
laura2span
Geplaatst: 21-11-04 20:20
ik ga mijn pony's ook rond februari/maart scheren omdat ze met een wintervacht de veterinaire keuring waarschijnlijk niet door komen... ik scheer ze nu nog niet omdat ik niet rij in de winter (erg koud op de kar) en de pony's ook echt even tijd hebben bij te komen van afgelopen seizoen.. ik heb gewoon een dikke/waterdichte winterdeken... zou dat genoeg zijn als ik ze niet helemaal kaal scheer maar gewoon ong een zomervacht die dikte?
Anke
Geplaatst: 21-11-04 20:27
Ik ga ook naar de NMPRS hengstenkeuring, dit jaar voor het eerst, dus ga ook voor het eerst scheren...denk toch wel dat er minimaal 300 gram op gaat aan deken(s) Lijkt me dat je hem toch op stal houdt, altyhans op z'n minst 's nachts, als je hem klaar maakt voor een hengstenkeuring...
Ik wil ook zo'n sleezy!
LADPR
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-04 20:33
Die van mij blijft s'nachts gewoon buiten hoor. De ochtend van de HK gewoon vroeg opstaan en nog even schrobben.
LADPR
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-04 20:34
Ja ik denk een dikke waterdichte winterdeken en nog een dikke of twee dunne fleecedekens er onder.