POLL: ben je bang voor paarden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ben je bang voor paarden?

Poll eindigt op

nee nooit en ook niet voor andere dieren
39 (30%)
nee maar wel voor spinnen, en andere insecten
61 (47%)
af en toe ben ik wel eens bang voor mijn paard, maar meestal is het een schat
19 (14%)
ik ben vaak bang voor mijn paard
Geen stemmen
anders
9 (7%)

Totaal aantal stemmen: 128

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:59

Nee ik ben niet bang van paarden. Ik ben wel op mijn hoede, zeker voor vreemde paarden. Ik zal dus nooit zomaar bij een paard in de wei of stal komen die ik niet ken.

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:44

Ik ben niet bang van mijn eigen paard, maar bij andere paarden ben ik toch erg op mijn hoede. Zeker als ze hoger zijn dan 1.56 m.

Ik vertrouw ook niet alle pony's zomaar maar paarden vind ik al sneller eng. Overigens ben ik nooit echt bang geweest van mijn eigen paard maar heeft ze weleens zo gek gedaan aan de hand dat iemand anders haar even voor mij vast gehouden heeft. Op dat moment moest ze gewoon even vastgehouden worden door iemand met wat kracht en dat heb ik dus niet!

Spinnen, wespen enzo vind ik trouwens helemaal griezelig. Niet als ik ze op stal tegenkom maar vooral als er een in je slaapkamer zit, brrrrrrrrr....

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 00:01

bang niet... en ook niet voor andere dieren ...
maar voorzichtig ben ik wel en op mijn hoede als het om vreemde paarden gaat ...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 18:55

ik mis een optie:
enkel voor spinnen
ik ben van geen enkel dier bang, alleen voor spinnen heb ik een echte fobie
alleen de heeeeeeele klein,tjes durf ik te pakken (1mm groot Haha! )

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:10

Ik ben niet echt bang voor paarden zoals je bang voor spinnen en wespen bent, maar als je bijvoorbeeld bij een kudde pony's in de wei loopt pas ik altijd wel op dat je niet tussen hun gevechten komt...en dat ze je niet perongeluk slaan...

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:47

ben niet bang van chip. Ben er een keer doodsbenauwd van geweest toen ze me tot bloedens toe in de rug had gebeten, maar dat vergeet je en na een tijd ken je je paardje toch door en door Haha!

Ben wel als de dood voor spinnen!!!!!!!

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:28

voor paarden ben k niet bang...
jah voor eentje maar alleen als hij in zijn stal staat hij trapt je nl net zo vriendelijk de stal weer uti als dat je derin komt Bloos! maar ja als hij deruit is ist wel een lieverd

verder ben ik niet egt bang van anderen dieren k meot alleen niks van wespen hebben die akkelige prikkers Tong uitsteken

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:36

Ik heb een paar keer gehad dat en paard me zo weer de stal uit wou trappen en ik nog maar net weg kon, dan ben ik wel even angstig Haha!

Ik ben niet bang voor spinnen/muizen en ratten.. Ik ben eigenlijk voor geen een dier echt bang, komt omdat ik met zoveel geschifte dieren werk denk ik Haha! Ik let wel altijd goed op en ben altijd voorzichtig, vooral bij schapen want om een of andere duistere reden mogen alle schapen mij niet en bijten of vallen ze me altijd aan

Kalkoenen zijn leuk Tong uitsteken Wij hebben er 1 die aanvalt een vriendin van mij vind hem eng maar van mij krijgt ie gewoon een rotschop *moet ik nu wel mee oppassen want heb nu stalen neuzen in mijn schoenen)* maar echt bang ben ik nooit voor beestjes

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:41

Ik ben neit bang voor mijn pony en ook niet voor mijn paard maar Spinnen en naaktslakken en pieren enzo bah dat vind ik echt vies Scheve mond

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:53

Ben nog geen dier tegengekomen waar ik bang voor was.

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 15:03

Ik bedacht ineens dat ik eigenlijk wel bang ben voor een dier: ik ben bang voor ganzen Bloos een jeugdtrauma Haha! Zeker als ze zo shhhh-end (geen idee hoe dat geluid noemt) op je af komen gelopen...

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 17:40

ik denk dat ik nergens bang voor ben en spinnen ben ik ook niet bang voor en bij paarden ben ik ook al niet bang en als een stressige paard is ben ik gewoon voorzichtig maar niet bang Knipoog

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 21:51

Ik heb wel eens in de wei bij de hengsten gelopen en toen kwamen ze ineenkeer in galop naar mij toe was wel ff eng maar we moesten toen heel hard lachen.
Ook moest ik een keer helpen met lospringen in de bak, toen kwam er zo'n rijk zakenmannetje aan die heeft er paarden staan en die komen af en toe om te kijke of ze nog een beetje wouden springen Verward
Ik moest toen bij de uitgang staan met een longeerzweep
Kwam er zo'n hengst recht op me af, dus ik zwaai met die zweep wou hij over het draad springen Bloos! ikke meppen met die zweep nix op uit doen
In totaal is hij er 3 x overgesprongen... Boos! dat vonk best wel eng.... Haha!

Daisy610

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 18:55

Hukkie schreef:
Ik heb gestemd voor "nee, en ook niet voor andere dieren". Alleen in heel extreme situaties zou ik denk ik wel eens bang zijn, zoals een of andere dolle olifant die is uitgebroken en recht op je komt afgestormd, of een supergiftige tarantula die op je schoen zit ofzo Haha!

Ja ik ben eigenlijk niet echt bang voor dieren maar in die extreme gevallen............ Clown

lovelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:04

Lotje is echt een schatje, ik zou nooit bangvan haar zijn. Je kan bijvoorbeeld uren achter haar kont gaan staan (staart borstelen, knuffelen), en ze zal nooit trappen, tenzij ze echt chagerijnig is natuurlijk(haha).

Muggen, spinnen en kakkerlakken = IEIEIEIKKKK Koe

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:18

Ik ben niet bang van mijn paard of andere paarden. Wel ben ik een stuk voorzichtiger geworden sinds ik van mijn paard viel en mijn arm brak.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:25

Voor mijn eigen paard ben ik absoluut niet bang Lachen
Voor andere paarden ben ik toch op mijn hoede Lachen

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:26

Haha! gelukkig heb ik bij royena geen reden om bang te zijn.
Ik ben ook zeker niet bang voor paarden, alleen soms kunnen sommige paarden je wel ns de steupen op het lijf jagen, maar bang word ik er niet van.

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:31

Nee, dood of levend maakt ook niet uit, dieren (en paarden) zijn niet eng. Nooit geweest ook.
Maar spinnen... Clown

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:42

Ik heb gestemd dat ik af en toe wel een bang ben voor mijn verzorg pony omdat ie zoals als afgelopen dinsdag nog wel eens een trap wil geven (bijna Knipoog ) Ik ben dus wel (altijd) op mijn hoede, vooral bij paarden die ik niet ken