Je graag een verzorgpony wilt..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 12:55

Misschien weet een hoefsmid of dierenarts in de buurt van wie de pony is?? Of iemand in de buurt van de pony die zelf ook paarden heeft? Je kan natuurlijk altijd vragen. Succes

NTuinenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 15:04

ja, ik ben nu ook wel benieuwd ,

xxxnaomi

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 15:46

weet je al iets? Lachen

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 16:04

typisch pennymeisje Haha! (bedoel het niet vervelend hoor Bloos)
ik hoop dat je het lukt, en anders moet je gewoon op zoek gaan naar een verzorgpony

MenM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 13:35

Hallo,

het is supper leuk afgelopen.. de eigenaar heeft gebeld en zij dat ik de pony wel mag verzorgen maar hij wou wel mijn ouders spreken dus ik mijn moeder menemen.. en ik ga lekker de pony poetsen.. en de eigenaar en mijn moeder waren aan het kletsen.. zecht mijn moeder opeens "Ik moet papa even bellen hoor" ik "ja oke" komt mijn moeder weer..(ze is ff een eindje verder op gaan staan zodat ik niet kon horen wat ze zei) mijn moeder had een brede glimlach en zei "Kom we moeten weer gaan.." Ik loop mee de auto in(ik kan normaal wel op de fiets hoor! lopen ook nog!) en thuis hoor ik opeens.. "Tipsy(zo heet die pony) mag je niet alleen verzorgen.. maar ze is nu ook van jou!" Je weet hoe blij ik ben!! Nu heb ik dan in plaats van een verzorgpony een eigenpony!! Tipsy blijft wel gewoon in die wei...

groetjes

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 13:58

klinkt wel gaaf

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 14:03

klinkt als een pennyverhaal.. waarom is ie ineens van jou, gaf de eigenaar hem zomaar weg dan? Verward

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 14:12

WOW! Dat is waar ik als meisje altijd van droomde!!!!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 14:52

wat leuk dat hij nu van jouw is

miss is het handig om een schuilplaats te maken.IK weet niet of er bomen in die wie staan anders maakt het niet zo veel uit als er een grote boom staat.

Me achternicht had ook een schuilstal gemaakt.Ze hebben de palen kapot gebeten en hij naar beneden gestort. maar er staat een grote boom in die wei en daar staan ze vaker onder dan onder die schuilstal die al weer gemaakt is.

En water drinken hun gewoon uit de sloot.Die sloot is niet supper vervuild.Maar zelf zou ik het niet doen als ik me pony op wei had maar goed. Miss is een leuke speelkameraat wel leuk voor hem. Maar ik vind het supper luek voor je.Wat ik nu zie is niet negatief bedoeld maar posetief

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 14:55

ehm.. sorrie hoor, maar dit verhaal komt volgens mij zo uit een penny. ik geloof er niets van.

LoverBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:02

ik hoop echt dat je hem mag verzorgen. je verdient het, je hebt er heel veel voor over, maar het is inderdaad niet handig om je tel. nr er bij te zetten

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:06

Klinkt heel leuk!! Laat je snel foto's zien?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:07

Waarom zijn jullie zo slecht gelovig. Misschien was die pony de eigenaar eigenlijk al een tijdje te veel, en als er dan belangstelling voor is, is het toch makkelijk verkopen? Ik heb ooit op het punt gestaan om twee ponies weg te geven, maar niet gedaan omdat ik de ouders van die kinderen niet op blijvende kosten wilden jagen.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:13

lowara schreef:
ehm.. sorrie hoor, maar dit verhaal komt volgens mij zo uit een penny. ik geloof er niets van.

Mja, ik zou niet zomaar accepteren dat iemand bij mijn paard in de wei staat om te borstelen, hoe goed bedoeld ook, en hoe smerig paard ook is ......

_Astrid_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 16:46

whow wat een droomverhaal, je hebt wel geluk.
zoiets kan toch gebeuren, je moet maar geluk hebben net zoals je de postcode loterij wint, je hebt geluk of niet, en als het een pennyverhaal was dan zou ik eerder denken dat die pony iets ernstigs kreeg of dat de eigenaar hem aan iemand anders mee gaf terwijl je hem al had gekocht, srry dat denk ik hoor Knipoog
Veel plezier met je pony Haha!
Enne wel snel foto's maken he Tong uitsteken

MenM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 20:16

Hey,

Ik maak snel foto's dat beloof ik!! en ik zal vertellen hoe het kwam dat ik tipsy kreeg(voor mij zomaar maar er schuilt een verhaal achter Tong uitsteken ) Zoals jullie weten ging ik er elke dag wel heen.. en mijn ouders hadden dus al kontact gezocht met de eigenaar(naar een hele lang zoektocht zijn ze achter het tel en adres van de eigenaar gekomen zeggen ze) en ze wouden al een pony voor mij kopen(ik wou er altijd al graag 1 maar ik zeurde er eigenlijk niet om.. me ouders wisten wel dat ik er dolgraag 1 wou) en dus hebben ze de prijs afgesproken enz. dus toen ik dat briefje neer had gehangen had mijn moeder naar de eigenaar gebeld en zei dat de eigenaar terug moest bellen.. en moest zeggen dat ik tipsy mag verzorgen.. en vanaf daar weten jullie al...

ik had zelf eigenlijk ook niks gemerkt dat me ouders stiekem een pony voor mij hadden gekocht.. ook wist ik niet dat tipsy te koop stond..(me ouders dus wel Verward weet alleen niet hoe Schijnheilig )

groetjes

MenM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 20:17

AmanchoLover schreef:
whow wat een droomverhaal, je hebt wel geluk.
zoiets kan toch gebeuren, je moet maar geluk hebben net zoals je de postcode loterij wint, je hebt geluk of niet, en als het een pennyverhaal was dan zou ik eerder denken dat die pony iets ernstigs kreeg of dat de eigenaar hem aan iemand anders mee gaf terwijl je hem al had gekocht, srry dat denk ik hoor Knipoog
Veel plezier met je pony Haha!
Enne wel snel foto's maken he Tong uitsteken

Inderdaad ik heb echt geluk! ik maak zo spoedig mogelijk foto's!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 20:24

Leuk voor je hoor! Hoe oud is hij/zij en kun je er ook op rijden? Veel plezier met hem/haar.

MenM schreef:
Neej, hij heeft ook geen schuilstalletje.. Boos!

Paarden kunnen ook zonder schuistal hoor. Als er maar ergens een plek is waar ze in de schaduw ofzo kunnen staan.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 20:26

Wow jij geluk hebben!! en hoe oud is Tipsy?? en laat je snel foto's zien??? ben erg benieuwd namelijk!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 00:23

als het waar is heb je heeeel veel geluk en wens ik je veel plezier met tipsy , maar je moet wel toegeven dat het nogal heel erg penny klinkt.

fie

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 10:15

Paljassofie schreef:
als het waar is heb je heeeel veel geluk en wens ik je veel plezier met tipsy , maar je moet wel toegeven dat het nogal heel erg penny klinkt.

fie

Het zou kunnen hoor, mijn ouders hadden ook pas later mijn verzorgpony gekocht zonder dat ik dat wist Haha!

LoverBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 17:00

ik vind het egt super voor je. het lijkt wel heel erg op een penny verhaal. zoiets dat haast alleen in je dromen voor kan komen, maar ik geloof je wel. je moet echt snel fotows laten zien. ik ben heel nieuwschierig