Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar schoppen dat vind ik iets 8erlijks dat heb ik nog nooit gedaan en ben ook nietvan plan om het te doen een vreindin van mij deed dat wel eens.
DAt vind ik niet kunnen
Als ze zo klein zijn, kunnen ze heel gevaarlijk zijn> heb ik der eventjes duidelijk gemaakt en anders zoekt ze maar een andere verzorgponie.
nee dat heb ik nog nooit gedaan, en zal ik ook zeker niet gaan doen
Margreet schreef:Happen = Klappen!
En wel direct en zo hard mogelijk waar ik 'm toevallig het beste raken kan. Is 'ie helemaal besodemieterd...
Een schop kan hij ook krijgen hoor als hij te ver gaat, doen ze bij elkaar ook en zo hard kan ik het niet! Geen enkele moeite mee.
eg jammer het was gewoon niet meer af te leren dus volgens mij kan je gewoon beter je pony/paard gelijk afstraffen als hij je bijt Margreet schreef:Happen = Klappen!
En wel direct en zo hard mogelijk waar ik 'm toevallig het beste raken kan. Is 'ie helemaal besodemieterd...
Een schop kan hij ook krijgen hoor als hij te ver gaat, doen ze bij elkaar ook en zo hard kan ik het niet! Geen enkele moeite mee.