ik ben er eeen paar jaar geleden nog geweest,toen was de binnenbak omgetovert tot allemaal boxen,nette boxen,zag er echt super netjes uit toen..
en ach,ik heb er echt een super leuke tijd gehad,kan ik van andere "nette"maneges niet zeggen...
Pharlap
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-04 20:15
Ik heb je een pbtje gestuurd. Groetjes pharlap.
barbiebitch
Geplaatst: 20-12-04 21:29
hoi!!
ik heb van mijn 8e tot 13e bij kraak gereden.
heb daar al die jaren bruintje geleasd. een heel lief ponietje waar ik op heb leren rijden. hij is helaas overleden en ben toen naar een stal gegaan met mijn haffie.
ik heb het er als kind naar mijn zin gehad maar zou er nu niet meer willen staan. vind de stallen te donker en muf en de bak te zwaar. maar dat het er gezellig is is absoluut waar en ik vind dat de paardjes het er echt niet super slecht hebben.
groetjes chantal
Yuri
Geplaatst: 20-12-04 21:54
ik had vroeger ook altijd een heel slecht beeld van Kraak. ik ben er toen (een jaar of tien geleden) nog eens geweest en toen vond ik het verschrikkelijk. Echter, een paar maandjes terug ben ik wee tgeweest, om mijn vorige paardje eens op te zoeken. Ik mocht er gewoon naa rtoe, eventueel eventjes rijden. Die man was echt hardstikke aardig, en de pony's die ik heb gezien stonden er goed bij hoor. het zadel dat ik mee kreeg paste goed, hij had een goed passend hoofdstel met een megadikke bustrens, waar ie ook super op liep, dus zo slecht zal hij niet gereden zijn.
Op iedere stal is in mijn ogen wel iets te vinden, kraak zal niet de beste wedstrijdstal zijn waarschijnlijk, maar kwa pony's en mensen is het volgens mij best leuk daa rhoor.
en ik gooi zelf mijn paarden ook iedere dag los in een baggerstukkie, liever beweging dan geen beweging.
Pharlap
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-04 22:03
Hoi, inderdaad heeft elke manege wel iets. Jij heb toch valentijn gehad vroeger? Groetjes pharlap.
Yuri
Geplaatst: 21-12-04 08:24
Pharlap schreef:
Hoi, inderdaad heeft elke manege wel iets. Jij heb toch valentijn gehad vroeger? Groetjes pharlap.
ja klopt
laafje
Geplaatst: 07-01-05 13:16
Hey hey Ik reageer zo laat omdat ik net pas aangemeld ben bij bokt. Ik denk dat je me nog wel ken ik ben het baasje van lavaette en ik rij nu nog steeds bij kraak. Veel succes nog met armanie groetjes laafje
Pharlap
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-05 18:43
Hoi, wat leuk dat jij ook op bokt zit nu. Jij zou laaf toch ook kopen of is dat niet door gegaan? Hoe is het met laaf eigenlijk? Groetjes pharlap.
laafje
Geplaatst: 09-01-05 17:47
Ik mocht laaf eerst kopen en toen weer niet vanwege belasting enzo en toen had die ouwe tegen me vader gezegd dat ik maar weg moest doen anders en een ander paard nemen en toen was me vader boos geworden ik woon nou weer bij me moeder en ze hoeft dus niet meer mee naar rotterdam ze is nu kreupel en hij haalt er geen veearts bij je weet wel hoe dat kan gaan maar zodra hij weg is dan koop ik laaf maar ik hoef daar niet meer percee weg ik heb ut goed daar maar voorderest is alles goed en we hebben trouwens een nieuwe bak en tim is weer eigen nou groetjes doeidoei laafje
Pharlap
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-05 17:18
Hoi, Ja ik ken dat, Ik hoorde inderdaad dat Timmie weer geleased werd, eerst weer door die Robbin samen met een meisje en nu heeft dat meisje hem alleen he? Ik hoop zo voor Tim dat ze goed voor hem is en dat ze blijft. ( ik wou dat ik zelf rijk was, maarja ) Groetjes pharlap en een hele dikke knuffel aan Timmie.
Ik heb er 2 jaar les gehad, dit is nu ongeveer 6 jaar geleden, en kan niet zeggen dat ik daar fantastisch heb leren rijden. Het enige positieve wat er op mijn rijstijl aan te merken was, was mijn zit die stevig was, door de pony's die er om de haverklap vandoor gingen. Ik ben toen op Simonshaven gaan lessen, en daar heb ik naar mijn idee pas echt leren rijden, op Kraak deed ik niet anders dan achter de andere pony's aanhobbelen, de ruiters met een eigen pony mochten nl altijd voorop. Na 2 jaar stond die manege me gewoon onwijs tegen, ik ben daar letterlijk weggepest door de meisjes in mijn les met een eigen paard. Spullen jatten, weggooien, uitschelden in de les, en de instructice maar doen alsof ze niets hoorde. En ik blijf erbij dat meer dan 8 pony's in een hok vol stront die beschimmeld brood van de bakker krijgen niet goed is, maar ik las dat dit inmiddels wel veranderd is, ook dat de stallen erop vooruit gegaan zijn. Ik was ook niet zo'n voorstander van stands en van containers waar 6 paarden ingestouwd werden. Maargoed, het is goed om te horen dat dat nu veranderd is Elke manege heeft zn plus en minpunten, en ach...ieder z'n ding. Je hoort mij ook niet zeggen dat Simonshaven altijd fijn was, over het algemeen ben ik helemaal niet zo'n manege mens
Tamara_SH
Geplaatst: 23-05-12 14:43
Ik heb zelf leren rijden op manege kraak... ik begon als klein meisje en ik heb het er super naar mijn zin gehad. Ik begon met Charles.. een eigenwijze pony, en kreeg les van Laura. ik heb een tijdje nog Henry en Harriette gehad. Hierna ben ik verhuisd naar Limburg en heb ik een pony gekocht bij Ketting.> Pablo. Na Limburg weer terug verhuisd en teruggekomen op Kraak (ruiterhoek) ben nu al een tijdje weg. maar ik heb veel geleerd van alle meiden, instructrices enzovoort! iedereen stond voor iedereen klaar. en heb ook enige tijd er gewerkt! Je leert er ECHT rijden!