Problemen met eigenaar, advies gevraagd.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Duie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 14:34

xtwisterx schreef:
Op die manier overvalt ze de eigenaar en heb je de kans dat ze ruzie krijgen. Dan valt er helemaal niks meer te redden voor de TS. Als zij gek is op dat paard en graag wil blijven verzorgen/rijden, moet ze met de eigenaar om de tafel gaan zitten en een oplossing zoeken.

Geloof me, je krijgt hier echt heel veel spijt van. En dan is het te laat.

Ik zal zeker spijt krijgen, ik ben verknocht aan het paardje! Maar ik ben al zeker 3 maanden bang dat ik elk moment een mailtje kan krijgen dat ze me niet meer wil en een ander heeft (misschien is ze al op zoek namelijk?) Ik heb mijn 'angst' uitgesproken tegen haar, gewoon op een normale manier dus, en mijn 'vermoeden' bleek terecht! Zij had op het punt gestaan mij dit mailtje te sturen, maar omdat ik dit dus had aangevoeld en wilde praten over alles wat ons dwars zat, was ik er op tijd bij blijkbaar. Toen deed zij ineens poeslief en aardig tegen mij, maar ik hoorde op de manege wel hele andere dingen... En kon haar hier weer niet op aanspreken, want ik was zo bang dat ik het paardje dan kwijt ben...

Echt,ik vind het zo moeilijk, dit is pas het tweede paardje waar ik (naar mijn gevoel) een band mee heb. Ik kan alles met haar, hoor dat zij zo schrikachtig buiten zou zijn, niet te vertrouwen, waarom kan ik dan buitenrijden aan de lange teugel (1 hand zelfs), en ze doet niks? Waarom blijft ze bij mij zo braaf in de stal staan ookal staat die open, en loopt ze bij Marieke meteen het erf op? Waarom heb ik geen problemen met poetsen en hoeven krabben, en draait ze constant om Marieke heen en trapt haar bijna als ze de hoeven krabt? Waarom kan ik zo de deken opdoen, en hapt hij Marieke in het gezicht? Waarom heeft zij nooit op mijn tenen gestaan (niet omdat ik zou opletten) en bij Marieke al 2 keer (!) op haar enkel terwijl ze ernaast lag?

En dit alles is niet omdat het paard dit niet bij mij zou durven uit angst, maar omdat ik in de ogen van het paard (mijn invulling) een hogere positie heb en dan gebeurd dit niet. Marieke is blijkbaar een lagere in de rangorde, en het paard wijst Marieke even op de plaats... (ook mijn invulling..)

Duie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 16:19

sniksnik, ik weet echt niet wat ik moet doen...

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 16:32

Lieve meid. Bel die Marieke persoon nu op en eis gewoon dat jij zo niet meer behandeld wil worden!! Leg haar uit dat jij dit niet pikt aangezien jij ook betaald voor het rijden. Mocht ze hier tegen in gaan verteld haar dan op een rustige toon dat je de hele situatie nog even aankijkt. Vertel haar dan ook dat wanneer er geen verbetering in komt ze maar op zoek moet gaan na een andere bijrijder. Eentje die ook zoveel dingen over heeft (geld etc) voor Du...en geloof me dan gaat ze hem wel knijpen...wat is nu makkelijker voor haar dan geld krijgen...een paard hebben,...gaan rijden wanneer je wilt doen....en dingen niet hoeft te kopen omdat jij dat wel doet.... Daar gaat ze dan wel over nadenken... En wanneer het ergste toch gebeurd, is er vast wel een ander paard die op je weg komt waar je zo`n goede band mee krijgt... Du is niet het enige lieve paard op de wereld:D

Succes!!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 16:32

Ik zou er mee kappen als ik jou was. Het klinkt superrot, maar je wordt behandeld als een stuk afval. Jij betaalt en zij profiteerd ervan. Als je betaald voor een paard heb je ook rechten, en dat lijkt zij even te vergeten. Er zijn zoveel mensen met eigen paarden die een moord zouden plegen voor een verzorgster als jij!

Duie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 16:39

Bedankt, bellen is niet de oplossing, is gister gebleken. Bovendien wil ik haar onder 4 ogen spreken, wil haar zien. de telefoon is te makkelijk, en merkte aan gister dat ik mij dan ook laat afpoeieren... (immers, de haak is er zo opgegooid als ze niet wil luisteren!)

Dus ik denk dat ik het zo ga doen: vraag tegen het einde van deze maand haar op gesprek, of ga naar de manege en zeg dat ik wil praten. Dan zeg ik alles wat mij dwarszit, niks houd me tegen, en zeg dat ik er ook mee stop. Dit werkt niet. Als ze vraagt te blijven, en me te snappen etc. zou ik het misschien nog doen ook, maar komt het dan goed? Hoe weet ik of zij niet toch opzoek gaat naar een ander? En dan word ik alsnog aan de kant gezet....

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 16:48

Als ik het zo hoor ben je sowiezo niet gelukkig met de situatie, omdat je je gewoon niet op je gemak voelt met deze eigenaresse. En dan kan het nog zo'n leuk/lief paardje zijn, als het vertrouwen tussen jou en die Marieke er niet is, zult je nooit echt rustig kunnen rijden en genieten van je verzorgpaard. Iets dat je voor het bedrag dat je ervoor betaalt zeker wel zou moeten kunnen.
Ik zou zeker eerst met haar praten, gewoon rustig vertellen dat jij het niet eens bent met hoe het nu gaat. Gooi niet meteen al je boosheid op tafel, wacht eerst maar even wat ze met jouw opmerkingen doet en wat ze erop te zeggen heeft. Boos worden kan altijd nog, en mag ook als ze je echt alleen maar gebruikt zoals het nu lijkt.
Het klinkt nu even heel cru, maar leuke paarden zijn er genoeg, en zeker voor een verzorgster als jou die zo veel tijd en geld voor een paard over heeft zijn er echt wel andere leuke paard/eigenaar combi's te vinden.
Nou, dit was mijn bescheiden mening, succes ermee in ieder geval.

P.S. Ik zou er wel voor zorgen dat voordat je Het Gesprek gaat voeren, je je spullen al weggehaald hebt, de eigenaresse klinkt me niet echt als een heel volwassen persoon in de oren en voor je het weet moet je ook nog gaan kibbelen over je spulletjes

Duie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 16:54

Ellebel schreef:

P.S. Ik zou er wel voor zorgen dat voordat je Het Gesprek gaat voeren, je je spullen al weggehaald hebt, de eigenaresse klinkt me niet echt als een heel volwassen persoon in de oren en voor je het weet moet je ook nog gaan kibbelen over je spulletjes

Ja, dat heb je goed gezien. Toen ik mijn vriendin mee nam de eerste keer (het enige keer trouwens, maar dat is een hele andere 'reden') zei zij meteen al: 'die Marieke is een beetje dommig, vind je niet?" toen begreep ik dit niet, en vond dat ze dit niet kon beoordelen na 1 keer iemand te zien...

Maar helaas, ze had het wel meteen goed gezien...

En bedankt voor je 'bescheiden' mening Knipoog

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 17:15

Mij lijkt het verstandig als jullie zo snel mogelijk met elkaar gaan praten de paardenwereld is over het algemeen niet zo groot en als ze te horen krijgt (via via) wat je hier neer gezet hebt, heb je er nog een groter probleem bij.

Het gaat nu allemaal erg rommelig jij hoort dingen maar zij waarschijnlijk ook, op deze manier is het straks niet meer op te lossen en dat zou imo voor jullie allebei niet goed zijn, zij raakt een goede verzorgster kwijt en jij je paardje. Je zou ook kunnen overwegen om iets zwart op wit te zetten zodat jullie allebei weten waar je aan toe bent. Ook ivm met het rijden van lessen , wedstrijden en een opzegtermijn oid.

Over die buitenrit, tja zij maakt iemand anders er erg blij mee en ze was er vanuit gegaan dat jij mee zou kunnen op een huurpaard( teminste als ik het goed begrepen heb Bloos ) , ze heeft het nu al aan iemand anders beloofd en zal het waarschijnlijk banketstaaf vinden om tegen die persoon te zeggen dat die nu niet mee kan.

Het is inderdaad niet makkelijk om hier een mening over te geven omdat we maar 1 kant van het verhaal horen, maar het duurt nog 2 weken voordat de maand om is en ik denk dat dat te lang gaat duren.......

Duie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 17:44

Ja Remi, hier zat ik ook al aan te denken! Grote kans namelijk dat er iemand hier op bokt, ook bij ons op stal is! Maartoch, als er iemand is die mij kent, en Marieke, kan diegene ook heel goed zien en begrijpen hoe de situatie in elkaar zal zitten (zoals ik het dus beschrijf eigelijk) Het kan ook dat iemand die ons kent het anders ziet natuurlijk, kan ik echt niet over oordelen! Maar om twee weken te wachten is idd misschien wat lang... Maarja, het is zo om, als ik deze week alles verzamel en volgende week al mijn laatste week is....

Ik heb ook een contract, met de huurovereenkomsten (dingen als voor de eerste vd maand betalen (gaat automatisch) bij kapot tuig melden, door eigen fout iets kapot maken vergoeden, dat soort dingen...

Maar niet over lessen, alleen dat ik tegen betaling dus drie dagen Du kan verzorgen en rijden.

En over die rit, we hebben het er nog over gehad dat ik niet op Du kon, en dat het jammer is enzo, maar ook logisch dat zij op haar eigen paard gaat. Maar áls Marieke niet zou kunnen, zou ik alsnog op Du kunnen! Maar daar gingen we simpelweg niet vanuit....

En ik vind het echt leuk voor Inge hoor, maar dan was het nog netjes geweest als Marieke me had ingelicht. Inge heeft een eigen paard, gaat om mijn 'verzorgpaard' en ik betaal alsnog 35 euro? In de eerste instantie ging het dus niet om het geld, maar om het principe, maar dit komt er dus ook nog eens bij....

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 17:48

Staat er in de overeenkomst niet iets van een opzegtermijn?
Maar waarom moet jij dan nu 35 euro betalen Verward Wat ik begreep is dat er niet genoeg huurpaarden zijn dan hoef jij toch niet alsnog te betalen of mis ik iets.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 17:59

Ik zou eerst gewoon eens met dr gaan praten. Misschien dat je zo een oplossing kan vinden. Daarna kan je altijd nog weg gaan en je spullen meenemen.

Mijn eerste reactie klopt bij nader inzien toch niet Haha!
Laatst bijgewerkt door Serendipity1 op 14-11-04 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Duie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 18:00

remi schreef:
Staat er in de overeenkomst niet iets van een opzegtermijn?
Maar waarom moet jij dan nu 35 euro betalen Verward Wat ik begreep is dat er niet genoeg huurpaarden zijn dan hoef jij toch niet alsnog te betalen of mis ik iets.

Ja, dit is erg vaag dus:

Ik heb niets gehoord (alleen viavia, roddels?)over dat er geen paarden zouden zijn, ga er dus vanuit dat ik meekan tot de organisator mij wat anders verteld.
Ik heb viavia gehoord dat het 35 euro is om een paard te huren, dit lijkt mij dus wel logisch, maar dat zal ik dinsdag wel verder zien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:06

Ik vind het eigenlijk niet zo gepast wat je doet. Ten eerste kies je er zelf voor om al die spullen te kopen, dat word je niet gevraagd. Dus dat is geen goed argument.

Ten tweede rijd jij inderdaad op afgesproken dagen dat paard, als de eigenaresse op de dagen dat zij het paard rijd, iemand anders een plezier wil doen door het paard uit te lenen, dan is dat haar keuze en heb jij daar helemaal niets mee te maken. Het moet toch niet gekker worden dat je als eigenaar van een paard niet zelf mag kiezen wie je op je paard een bosritje laat maken.

Ik vind dus je reactie overdreven en krijg het idee dat je niet helemaal het in het juiste persperctief ziet hoe jij tegenover de eigenaar staat.

Het is niet je eigen paard, dus dit soort beslissingen heb jij neit te maken.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:15

Pipo schreef:
Ik vind het eigenlijk niet zo gepast wat je doet. Ten eerste kies je er zelf voor om al die spullen te kopen, dat word je niet gevraagd. Dus dat is geen goed argument.

Ten tweede rijd jij inderdaad op afgesproken dagen dat paard, als de eigenaresse op de dagen dat zij het paard rijd, iemand anders een plezier wil doen door het paard uit te lenen, dan is dat haar keuze en heb jij daar helemaal niets mee te maken. Het moet toch niet gekker worden dat je als eigenaar van een paard niet zelf mag kiezen wie je op je paard een bosritje laat maken.

Ik vind dus je reactie overdreven en krijg het idee dat je niet helemaal het in het juiste persperctief ziet hoe jij tegenover de eigenaar staat.

Toch kan ik me haar situatie en gevoel goed voorstellen. Daar heb je ook een goed punt te pakken, maar ik vind de reacties van de eigenaren ook niet netjes.

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:15

Ik ben het ook wel met Pipo eens, ik denk dat het als eigenaar van een paard niet leuk is om op deze manier voor het blok gezet te worden, ik vindt de reacties spullen pakken en wegwezen erg kort door de bocht , je hoort tenslotte maar 1 kant van het verhaal, vandaar dat mijn advies was om nou eens echt te gaan praten. Ik denk ook niet dat een eigenaar voor je door het stof gaat kruipen zoals iemand hiervoor vermelde, je hebt uiteindelijk alleen jezelf er maar mee. Jij bent je verzorgpaard kwijt en zij zoekt gewoon een ander.

Het weghalen van je spullen zal misschien ook niet onopgemerkt gaan, waarom niet eerst praten Verward

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:18

remi schreef:
Ik ben het ook wel met Pipo eens, ik denk dat het als eigenaar van een paard niet leuk is om op deze manier voor het blok gezet te worden, ik vindt de reacties spullen pakken en wegwezen erg kort door de bocht , je hoort tenslotte maar 1 kant van het verhaal, vandaar dat mijn advies was om nou eens echt te gaan praten. Ik denk ook niet dat een eigenaar voor je door het stof gaat kruipen zoals iemand hiervoor vermelde, je hebt uiteindelijk alleen jezelf er maar mee. Jij bent je verzorgpaard kwijt en zij zoekt gewoon een ander.

Het weghalen van je spullen zal misschien ook niet onopgemerkt gaan, waarom niet eerst praten Verward

Ja, nu je het zegt... Niet over na gedacht. Ik zal het even veranderen, daar heb je nogal gelijk in.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:21

Ik neem aan dat dit niet de eerste keer is dat dit soort dingen gebeuren. En dat is dus niet leuk... het lijkt me ook dat dit dus niet een manier is waarop je verder wilt gaan met dit paardje. En stel dat je dit uitpraat, dan blijf je altijd een naar gevoel houden bij die Marieke (slechte naam trouwens voor een eigenaresse van een paard, heb ik ook al problemen mee gehad, bij vorige verzorgpony ) maar to the point.
Ik vrees dat je er een punt achter moet zetten, je zult je nooit veilig voelen bij haar. En je kiest er natuurlijk helemaal zelf voor om al die spullen te kopen, dat doe ik ook. Maar als het allemaal van jou kant moet komen, en ze je alleen maar ziet als iemand die lekker elke maand een dikke duit op haar rekening stort, dan klopt die verhouding niet. Ze is en blijft natuurlijk de eigenaresse, maar daarom hoeft ze nog niet zo tegen jou te doen.
Ik zou wel proberen het nog wat uit te praten, misschien is het allemaal wel een groot misverstand.. (kan..). En lukt dat niet, dan moet je het daar bij laten. Hoe vreselijk het ook is.. Ach gut

Duie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 18:25

Pipo schreef:

wow, dit is de eerste reactie van de andere kant, maar bedankt ervoor! (serieus he, niet sarcastisch hoor Knipoog )

Ik vind wel dat je gelijk hebt wat betreft: dat ik er niet van mag uitgaan dat ik dan de bosrit mag maken als Marieke niet kan, en het is haar goed recht iemand anders te laten gaan. Maar toch is het dan niet leuk dat ze mij eerst zegt dat ik kan, mocht zei niet kunnen... (goed, in het voordeel van Marieke: het is snel gezegd, en ze is vergeten of het is ontschoten dat dit is gezegd, helaas voor mij)

Ook is het mijn eigen 'schuld' dat ik vanalles koop, dat doe ik zelf, en ik vind het leuk. Een bedankje zou ik dan ook leuk vinden natuurlijk, maar dat is nooit gebeurd. Maar zij vraagt er ook niet om dat ik iets voor haar koop natuurlijk en het zou maar zo kunnen dat ze zich er helemaal niet lekker bij voelt, en dat ik hierdoor het paard misschien claim ofzo? Misschien wek ik dit gevoel wel op, het kan... maar dan nog zou ik het fijn vinden als ze me dit verteld, en niet gretig aannemen wat ik heb gehaald...

Misschien is mijn reactie ook overdreven, maar ik vind zelf van niet. Maargoed, toch bedankt voor jouw visie op dit verhaal hoor!

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:26

Ik denk dat Pipo een hele goede heeft. Ik denk dat jij gewoon moet zeggen dat je ermee stopt en je spullen meenemen als je weggaat. Jij irriteert je aan de eigenaar en zij op dit moment ook aan jou. Zoals je het nu verteld zal dat ook niet overgaan, ook niet door middel van uitpraten.

Ik zou niet voor iemand willen rijden die over mij roddelt, maar ik zou ook geen bijrijdster willen hebben die over mij roddelt. Hou de eer aan jezelf en regel dit netjes.

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:34

Je kan niet voor een ander persoon denken misschien vindt ze het wel hardstikke leuk dat je die spullen koopt, en misschien is ze wel hardstikke blij met je en misschien en misschien enz. enz. je relativeert hier alles zelf al. Misschien is het allemaal zo erg nog niet als je er wat langer over na gaat denken Knipoog

Ik las net in je andere topic dat je erover denkt om zelf een pony te kopen en er dan een bijrijder bij wil zoeken misschien is dat dan wel de oplossing.

Duie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 18:35

Ik zal niet mijn spullen pakken en weggaan zonder te praten! Praten wil ik, koste wat het kost! Laat dat duidelijk zijn!

Maar op welke manier? Ik kan praten en erbij vermelden dat ik wegga, of ik kan praten en hopen dat het nog goed komt. Maar voor mijn gevoel ben ik al te lang bezig geweest hiermee, In mijn omgeving hebben al genoeg mensen gezegd dat ik gek ben, dat ik dit allemaal pik (niet van nu, maar van eerdere situaties dus ook) Maar ik wilde het paardje nooit kwijt, en slikte alles.

Ik ben ontzettend tegen roddelen, en wat doe ik? Ik zet mijn verhaal hieropen en bloot op internet! Puur roddelen dus wat ik doe! Maar ik kan er gewoon niet meer tegen, en moest het nu echt kwijt. Het is misschien verkeerd wat ik doe dus, maar ik heb gister dus geprobeerd om meteen te praten met Marieke. Maar niet via msn, ik wilde haar onder 4 ogen spreken. Dit ging niet, dus dan maar telefonisch. Dit gesprek is heel anders gegaan dan ik dacht, en ik werd gewoon weer BANG, en deed of ik het verkeerd begrepen had en het mijn schuld dan zal zijn. Het ging echt niet goed...

En nogmaals, het is verkeerd waar ik mee bezig ben misschien, maar ik moest het gewoon kwijt, sorry...

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:38

Je mag toch wel advies vragen... en dit is jouw kant van het verhaal.. dus ik zie niet echt een probleem.
Het lijkt me inderdaad beter om op zoek te gaan naar een eigen paardje.. dat is ook heel erg leuk en geen gesodemieter met eigenaren.. alleen met bijrijders.. Knipoog

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:46

Je zei zelf dat je deze week je spullen ging verzamelen, het lijkt mij dat dat wel opvalt en als je op die manier een confrontatie wil uitlokken dan lijkt mij dat niet verstandig omdat je dan imo zelf al aangeeft dat je wilde/wilt stoppen. Dus dan toch maar eerst praten en niet over de telefoon omdat je dan dichtklapt, het lijkt mij niet leuk dat je van alles beloofd is ( wedstrijden en lessen) en dat dat niet nageleefd wordt maar de eig. heeft zelf tegen je gezegt dat ze dat teveel vindt voor het paard en tja het is haar paard, tuurlijk is het banketstaaf als het je beloofd is en je hebt dat dan waarschijnlijk ook al tegen andere verteld en dat moet je weer tegen iedereen gaan vertellen dat het niet doorgaat en dan gaan mensen ook tegen je zeggen dat je het allemaal niet moet pikken enz. enz.

Het gaat erom wat JIJ er van vindt en niet al die andere mensen. En als JIJ er niet tevreden over bent kan je er beter mee stoppen maar zeg dat dan eerst voor je je spullen gaat verzamelen.

Duie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 19:14

remi schreef:
Je zei zelf dat je deze week je spullen ging verzamelen, het lijkt mij dat dat wel opvalt en als je op die manier een confrontatie wil uitlokken dan lijkt mij dat niet verstandig omdat je dan imo zelf al aangeeft dat je wilde/wilt stoppen. Dus dan toch maar eerst praten en niet over de telefoon omdat je dan dichtklapt, het lijkt mij niet leuk dat je van alles beloofd is ( wedstrijden en lessen) en dat dat niet nageleefd wordt maar de eig. heeft zelf tegen je gezegt dat ze dat teveel vindt voor het paard en tja het is haar paard, tuurlijk is het banketstaaflig als het je beloofd is en je hebt dat dan waarschijnlijk ook al tegen andere verteld en dat moet je weer tegen iedereen gaan vertellen dat het niet doorgaat en dan gaan mensen ook tegen je zeggen dat je het allemaal niet moet pikken enz. enz.

Het gaat erom wat JIJ er van vindt en niet al die andere mensen. En als JIJ er niet tevreden over bent kan je er beter mee stoppen maar zeg dat dan eerst voor je je spullen gaat verzamelen.

Ja, mijn spullen verzamelen is niet goed, dit heb ik me laten aanpraten door degenen die Marieke ook kennen. Blijkbaar een voorzorg dat ik het wel terugkrijg, maar het is niet de manier idd.

Verder is het niet zo dat ik baalde ómdat ik tegen anderen gezegd zou hebben dat ik vanalles mocht, absoluut niet hoor. Ik was juist blij dat ik vanalles mocht, en teleurgesteld dat het niet doorging, jammer! Maar natuurlijk hoorden anderen het ook van de manege (en niet van mij!) en die (een aantal dan) begonnen dat ik dit niet moest pikken, het was me beloofd enz. Ik reageerde dan: tja, het is niet mijn paard, en ik begrijp Marieke ook wel hoor. Als zij toch zelf kan lessen, dan is het logsich dat zij gaat. Als zij vindt dat het teveel is voor het paard om twee keer in de week te lessen, dan rijd ik privéles. duurder, maar ook beter voor mij toch? (bedoel nu dus beter dat ik alleen alle aandacht krijg en helemaal snel op dingen gewezen kan worden) Dat ik niet mee kan doen met de wedstrijden is ook jammer, ookal was het gezegd. Het is idd wel veel voor het paardje om 4 proeven te lopen, en ik denk dat Marieke niet wist dat er 2 proeven per keer gereden zou worden.

Ik heb constant Marieke verdedigd (In de waan dus dat de argumenten van Marieke klopten!) Maar toch hoorde ik constant dat Marieke het maar over mij bleef hebben, en dat ik erover doorzeurde enzo (heb 1 keer op msn gezegd dat ik een idee had, en of ik niet op woensdag kon lessen als zij op zaterdag leste? Bleek dus dat er woensdag geen les was, dus dan gaat het ook over natuurlijk) Niks aan de hand toen dacht ik, en dan achteraf horen dat ik erover blijf doorzeuren?

Maargoed, het is heel moeilijk om dit te begrijpen, jullie horen ook alleen mijn kant natuurlijk, Ik zou echt willen dat iemand hier op bokt echt de situatie kent, en dat die mij vertelde of ik echt zo fout ben?!

(Ik zat me net alleen 1 ding te bedenken waar ik al de mist in ben gegaan: ik had hier geen namen mogen noemen! Echt stom van me dat ik daar niet aan heb gedacht, had ik nu maar X en Y neergezet...)

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:38

In de tijd die je nodig had om dit verhaal op bokt te zetten, had je allang met de eigenaar van het paard kunnen praten. Gewoon zeggen wat je vind en als het antwoord je niet bevalt, dan moet je daar de consequenties van nemen, en je spullen pakken. het paard is niet van jou en je zal er nooit volledige zeggenschap over krijgen. De eigenaar heeft dit en als dit je niet bevalt is dat jammer voor jou. Sorry dat ik het zo bot neer zet, maar als jij niet met de eigenaar van het paard door een deur kan is dat jou probleem, ongeacht het bedrag wat je betaald.
succes erbij.