Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lyte schreef:ik heb even op de site gekeken bij 'voorbeelden'. Ik denk dat het pure nep is. Op de vraag aan een paard:"kunnen wij wat doen tegen je manenexceem" weet een paard echt niet dat je het moet wassen met desinfectant en meer vitamines. Communiceren met paarden is zeker mogelijk, door middel van voelen en emoties. Maar dit is weer het andere uiterste. Maar dit is mijn mening
Pendrag schreef:Pennybitch reageert wel maar heeft het op dit moment ontzettend druk. Als je haar een berichtje stuurt, kom je op haar wachtlijst. Tegen de tijd dat je aan de beurt bent, krijg je bericht van haar of je nog interesse hebt. Gewoon even wachten dus.
! Is deze Annika dezelfde persoon als de Pennybitch? Of is dat iemand anders? Dan mail ik haar nog een keer! Ben namelijk erg benieuwd wat mijn paard me te vertellen heeft
! marn schreef:ik geloof echt niet in die onzin!! gezellig een praatje maken met je paard in een taal die de mens heeft verzonnen en het paard waarschijnlijk niet begrijp....
moet je dat voorbeeld ook eens lezen,hihihi..slaat echt nergens op!
marn schreef:ik geloof echt niet in die onzin!! gezellig een praatje maken met je paard in een taal die de mens heeft verzonnen en het paard waarschijnlijk niet begrijp....

marn schreef:ik geloof echt niet in die onzin!! gezellig een praatje maken met je paard in een taal die de mens heeft verzonnen en het paard waarschijnlijk niet begrijp....
Je hebt er geen ervaring mee, dus ik vergeef je dat je er zo over praat