Praten met paarden door Annika

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:06

Pffff, jullie hoogbegaafden snappen dat het niet praten maar "communiceren" is, maar voor een leek die bang is voor quazi Jomanda praktijken is dit gewoon een wat makkelijke binnenkomer!
Ik heb Annika's site gezien en vind m heel duidelijk zonder duister te zijn.. zo is ie namelijk toegankelijk voor iedereen..

Ik blijf erbij dat Annika haar 'ding' verstaat en ik denk dat mijn paardje er zonder haar niet meer zou zijn geweest.

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 20:30

@TheSam: heb je even gepbt. Ben erg benieuwd naar je ervaring met haar.

Voor alle anderen: de discussie of je het praten of communiceren wilt noemen maakt mij weinig uit. Wij mensen praten en de manier waarop iemand als Annika met paarden communiceert is wellicht geen praten zoals wij dat dagelijks doen maar het gaat mij erom dat er communicatie mogelijk is. En daar ben ik nieuwsgierig naar .....

lupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:46

quote="co[rinagirl"]heb zelf ook geen ervaringen, maar kan ze dat ook echt met honden?
Waarom zet ze dan alleen op haar site dat ze het met paarden kan?
Ik zou heel graag wat willen weten over m'n hondje.[/quote]
om dat ze het hoofd zaakelijk met paarden doet!
er staat ook nergens dat ze het niet kan!
ik zou zeggen stuur haar een foto van je hondje en probeer het eens!
of mail haar! je zal zien dat ze een eerlijk persoontje is!
en dat het ook helemaal niks engs is wat ze doet!
ze heeft ook mij persoonlijk geholpen.
ik had al 12 jaar chronische hoofdpijn en niemand wist wat het was!
ik leefde zo ongeveer op advil en annika heefd mij er vanaf geholpen!
als zij kan verhelpen wat doktoren jaren lang als een raadsel hebben gezien nou dan kan je bij mij niet meer stuk hoor!

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:34

is "pennybitch" haar bokt naam?
Zou haar graag een pb willen sturen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:39

depennybitch is haar boktnaam.

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:01

Lyte schreef:
ik heb even op de site gekeken bij 'voorbeelden'. Ik denk dat het pure nep is. Op de vraag aan een paard:"kunnen wij wat doen tegen je manenexceem" weet een paard echt niet dat je het moet wassen met desinfectant en meer vitamines. Communiceren met paarden is zeker mogelijk, door middel van voelen en emoties. Maar dit is weer het andere uiterste. Maar dit is mijn mening Schijnheilig

Dit vond ik ook erg raar!(wat ze aan de exzeem konden doen)
Knap van dat paard dat ie verstand van medicijnen heeft Clown

De rest vond ik eigenlijk best wel aannemelijk,
waarom niet?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:43

Lusitana schreef:
Het gaat ook niet over praten, maar over gedachten opvangen en dat kan heel goed als je er gevoelig voor bent. Ze vangen ook de jouwe op. Kun je makkelijk testen als je dat leuk vindt.
Praten met paarden is een ongelukkig gekozen titel voor een site

hoe kun je dat testen?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:26

Doen! Je zet bijvoorbeeld drie voorwerpen in de bak, die niet naar voer ruiken (of allemaal), want ze gaan ook op geur af, natuurlijk. Bv een stoel, een kruk en een bal. Dan breng je je paard in de bak. Terwijl je hem nog vast houdt, denk je heel sterk aan het voorwerp waar je wil dat hij heen gaat. Dan laat je je paard los en stuur je hem met je gedachte, (beetje meer naar links, braaf, naar voren braaf). Niks zeggen dus en onbeweeglijk blijven. Sommige paarden zijn trouwens heel goed in overbrengen van wat ze willen. Ze gaan bv bij de drinkbak staan en denken sterk aan je. Dan denk jij ineens, terwijl je hem niet eens ziet,hm, moet eens kijken of er nog wel water in de drinkbak zit. Dan kom je buiten en zie je je paard bij de drinkbak... Er zijn heel veel van dat soort simpel voorbeelden. als je er op rijdt kun je naar links en naar rechts denken, of bij die boom ga ik in galop... negen van de tien keer hoef je verder niks te doen... OOk als je voelt dat je paard bang is zonder dat hij het nog heeft laten merken door stoppen. En hoe vaak hoor je mensen niet zeggen :Ik denk dat hij dit en dat heeft? Hoe weten ze dat? Omdat het paard geprobeerd heeft het telepatish over te brengen...

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 18:29

Pendrag schreef:
Pennybitch reageert wel maar heeft het op dit moment ontzettend druk. Als je haar een berichtje stuurt, kom je op haar wachtlijst. Tegen de tijd dat je aan de beurt bent, krijg je bericht van haar of je nog interesse hebt. Gewoon even wachten dus.

Ik wacht als sinds juni Verward ! Is deze Annika dezelfde persoon als de Pennybitch? Of is dat iemand anders? Dan mail ik haar nog een keer! Ben namelijk erg benieuwd wat mijn paard me te vertellen heeft *LOL* !

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 22:11

Annika is niet dezelfde als de Pennybitch. Annika is te vinden via www.pratenmetpaarden.nl. De Pennybitch is hier op bokt te vinden.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:25

dank je!

marn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 09:21

ik geloof echt niet in die onzin!! gezellig een praatje maken met je paard in een taal die de mens heeft verzonnen en het paard waarschijnlijk niet begrijp....

moet je dat voorbeeld ook eens lezen,hihihi..slaat echt nergens op!

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 09:36

marn schreef:
ik geloof echt niet in die onzin!! gezellig een praatje maken met je paard in een taal die de mens heeft verzonnen en het paard waarschijnlijk niet begrijp....

Jij vind het onzin, maar er zijn ook mensen die er wel in geloven...

Ik ga nu zelf even kijken op de site.. Ik ben benieuwd.. Kost het geld om haar iets over een foto te laten zeggen?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 09:38

Annika weet wel hoe ze haar portemonnee iets dikker kan krijgen Haha!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 09:46

Bij mij op stal staat ook een miesje die het kan, alleen is zei nog veel aan het oefenen, in mijn penny periode heb ik dingen uitgvreten met laila die eigenlijk niet kunnen en die ik ook nooit verteld heb, en zei verteld mij die dingen dus, daarom ben ik er wel in gaan geloven, nu als er een pony wat mankeert, vraag ik haar om er vene mee te praten, dan weet je waar je moet zoeken en tot nu toe heeft ze bij mijn pony's dar nog altijd gelijk in gehad. Laila heeft ook wel eens dagen dat ze heel moe is, dan bel ik haar om te vragen of er iets is, zeg dan uiteraard niets, belt zei me later dat laila alleen maar moe is, en meestal is dat ook zo, ik zou het zelf ook heel graag willen leren....

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 09:49

marn schreef:

ik geloof er wel in, je moet ook in beelden denken, en je krijgt dan beelden terug die je weer in woorden vertaald. Het probleem is dat alleen iedereen die beelden anders vertaald.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 10:55

Dat Annika haar zakken vult valt wel mee hoor... ze wordt er niet rijk van en dat is ook haar hele bedoeling niet. (zoals te lezen is op haar site)!

Tuurlijk hoeft niet iedereen in het 'praten met paarden' te geloven, maar zolang ik het geloof en er hele goede ervaringen mee heb vind ik het prima!
Ze helpt mens en dier, dat kan je niet van iedereen zeggen!

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 10:56

marn schreef:

Jij ongelovige!! Schijnheilig Je hebt er geen ervaring mee, dus ik vergeef je dat je er zo over praat

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 10:57

lailapri schreef:
ik geloof er wel in, je moet ook in beelden denken, en je krijgt dan beelden terug die je weer in woorden vertaald. Het probleem is dat alleen iedereen die beelden anders vertaald.

Kijk, zij snapt het! *LOL*

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 10:58

Levy schreef:
Annika weet wel hoe ze haar portemonnee iets dikker kan krijgen Haha!

Een beetje een rotopmerking... want dat is namelijk helemaal niet waar. Sommige mensen..

marn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:14

TheSam schreef:
Jij ongelovige!! Schijnheilig Je hebt er geen ervaring mee, dus ik vergeef je dat je er zo over praat

ben ik even blij dat je me vergeeft! en toch blijf ik bij wat ik geschreven heb..

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:15

TheSam schreef:
Een beetje een rotopmerking... want dat is namelijk helemaal niet waar. Sommige mensen..

Kom zeg, sommige mensen..........doen alles om het gat in de markt te vinden. Laten we het daar maar op houden!!

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:37

Ik heb de site bekeken en ik kan eigenlijk niets meer zeggen.......

Ik lig echt helemaal dubbel

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 12:09

naja voor wie het niet geloof, mag een foto sturen, kan het meisje bij mij op stal mooi oefenen, ik weet niet of ze het wilt doen, maar ik kan het vragen Tong uitsteken

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 12:16

Oh, dat wil ik best wel doen.... en ik weet vrij veel van mijn pony zijn geschiedenis, dus dan valt er ook wat te checken.

Ik moet ff informeren hoe dat ook al weer zit met het uploaden van foto's... ik heb 'n goeie digi, dus dat zou moeten lukken.

Is er nog een bepaalde manier dat ik 'm op de foto moet zetten? Of meerdere foto's of zo?

Laat maar weten of ze het wil doen. Ik geloof er niks van, maar aangezien ze mij en m'n pony niet kent.......... is het haar kans om mij te overtuigen.