hoever gaat dat natuurlijke bekappen?????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 00:59

Ja dit is dus gewoon dom kletsen! Boos!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 01:00

Arabesk schreef:
Ja dit is dus gewoon dom kletsen! Boos!

VIND jij Knipoog Zoals ik al zei: als je het écht goed wil doen, dan is er maar 1 oplossing Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 01:07

Zo Arabesk, dat is nog eens een goed onderbouwd argument Knipoog

Ik kan me wel vinden in de reactie van Quellian trouwens. Ik ken zat mensen die ongelovelijk into het NH zijn, maar ondertussen wel hun paard 23 uur per dag in een hok van 3x3 hebben staan Clown Dat kan ik dan niet volgen
Van dat natuurlijk bekappen heb ik weinig verstand, weet wel dat de resultaten die ik tot nu toe gezien heb van mensen die dachten dat ze dat wel hadden(speciaal opgeleide hoefsmeden uitgezonderd) uiterst bedroevend vond...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 01:10

Ik zet dit topic op slot.

SuperYola, het is niet de bedoeling hier andere sites te gaan afkraken of bij elk topic waar je je niet in kan vinden bij PaardNatuurlijk een topic hier op Bokt te gaan openen.

Over 'paardnatuurlijk' en 'natuurlijk paardenhouden' is al een heel discussietopic op PP.

Voor 'natuurlijk bekappen': daar is in de huiskamer een heel topic over en er zijn best veel mensen op Bokt die hun paarden volgens die methode laten bekappen.