zadelmarkt.nl;geen hulp bij opvullen en facturen !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 23:15

meke schreef:
tnxs allen, ik heb alle topics al gelezen over zadelmarkt,ik wil alleen specifiek eens wat meer weten hoe het is vergaan met de mensen die het zadel willen laten opvullen. bij ons in de buurt doet dus niemand dit en dat is mi dus een slechte zaak.dan heb ik dus iets gekocht wat niet gebruikt kan worden voor het doel waarvoor het gekocht is en dat is mi niet in overeenstemming met consumentenbelangen.

Ik kan mij voorstellen dat veel zadelmakers hier niet aan willen beginnen,
laten we eerlijk wezen, stel dat zij nu voor jou wat wol erbij gaan stoppen dan is de kans groot dat je bij hen je beklag gaat doen wanneer het zadel niet goed meer ligt of wanneer andere dingen gaan opspelen.
De kans dàt er mankementen aan zo'n zadel komen is natuurlijk vrij groot.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 00:26

Ik heb ooit eens een westernzadel daar gekocht (wilde het zelf ondervinden). De eerste keer dat ik wilde opstappen hing ik al aan de onderkant, hoe strak ik ook aansingelde. Meteen de volgende dag te koop gezet en verkocht voor dezelfde prijs als waar ik het voor gekocht had Haha! Het 'leer' leek wel plastic, want invetten kon niet: het vet bleef er gewoon opliggen.

Toen maar een Wintec gekocht. Zit je rond dezelfde prijsklasse, maar is een 'beter' zadel IMO.

Voor Quell wilde ik zo'n zadel van de site van Scoobydoo, maar heb toch gekozen voor HH, had ik een fijner gevoel bij.

Conclusie: voor mij geen zadelmarkt-zadels meer. Ik heb er ook een regendeken vandaan en die is wel heel goed