Wij hebben Celvin als wij denken dat het TE koud wor ook in de stalbandages staan !
Hahaha hij heeft hele leuke fel groene met bloempies
z'n bedsokken, ghehehe.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mariska_28 schreef:Even los van het scheren.. Dit houdt dus in dat hij 20 uur per dag stil op stal staat. Dus beweging genoeg zou ik het niet noemen...

Cassidy schreef:En ik durf te wedden dat er genoeg paarden minder op stal staan. En genoeg beweging: wat is genoeg beweging?
Cassidy schreef:En ik durf te wedden dat er genoeg paarden minder op stal staan. En genoeg beweging: wat is genoeg beweging?

Taaclover schreef:Als ik Taco op stal zet begint hij lekker te slapen!
Hij doet nooit een poging om zijn stal uit te lopen, sterker nog als hij de kans krijgt loopt hij er zelf in.
Reden genoeg voor mij om aan te nemen dat hij niet meer beweging nodig heeft.
Cassidy schreef:Als ik mijn paard op stal zet doet ze dat ook.
Al zou ze een dag of twee haar box niet uitkomen staat ze nog te maffen.
Is de boxdeur open loopt ze er ook niet uit. Moet ze haar box in loopt ze daar vanzelf in.
Kwestie van opvoeding, daaruit concluderen dat hij liever op stal staat dan beweging te krijgen is een drogredenatie.

.
Mijn paard. Ik ben het ook oneens met sommige mensen.jantina schreef:Maakt het iets uit of mensen jouw een tut vinden? Jij bent toch lekker met je pony bezig en als je merkt dat ie er beter van wordt, who cares!
!
.
.
Mariska_28 schreef:Even los van het scheren.. Dit houdt dus in dat hij 20 uur per dag stil op stal staat. Dus beweging genoeg zou ik het niet noemen...