Ik heb hier ook een paard die niet dik te krijgen is. In de zomer staat ze op de wei ziet ze er cht super uit. En dan staat ze een week in de bak/stal en je ziet haar dunner worden. Ik voer haar zoveel mogelijk hooi en ze krijgt 6kg brok per dag (advies VA) Ik wil overgaan op snijmais. Dat moet je paarden die gewoon aan de maat zijn eigenlijk niet voeren of een keer als lekkernij. Maar daar worden ze nog beter dik van dan van maismeel. Het is verkijgbaar in baaltjes van 35 kg.
Pantykous
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-04 09:23
ow ok, ik zal eens kijken of ze dat hier in de buurt ook verkopen
gomir
Geplaatst: 11-11-04 09:57
Ik heb hele goede ervaringen met maismeel bij eerdere paarden en dus voor mijn merrie die me wat te mager blijft ook een zak gehaald van de week. Maar ze lijkt het niet echt lekker te vinden Bak was gister uiteindelijk wel leeg, maar ging niet echt van harte
Pantykous
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-04 10:02
hmm, dat word nog wat dan... Die van mij is echt een muts met eten, al is het wel verbeterd sinds ik haar een poosje heb We zullen eens zien wat ze er van vind vanmiddag
gomir
Geplaatst: 11-11-04 10:04
Die van mij is dus net zo'n muts Als het om eten gaat komt haar arabierenbloed ineens naar boven en wordt het de grootste zeikerd die ik ken
Pantykous
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-04 10:06
haha, dat ken ik helemaaaaaaaaal niet Als ze het niet lust zal ik het wel aanmaken met een beetje muesli, misschien dat het dan gaat
gomir
Geplaatst: 11-11-04 10:10
dat heb ik er ook doorgegooid toen ze het niet wilde hebben Alleen toen wilde ze perse de lege voerschep hebben
Maar toen ik een paar uur later kwam om de paarden om te wisselen was het toch zo goed als op. Ben benieuwd of ze er vandaag op aanvalt of het weer uren laat liggen