Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Uprica schreef:Ze komt 3 uur gewoon d'r stal uit en ik mag straks na 1 december niet eens het land meer op, dus vandaar dat ze nu al binnen staat om te wennen dat ze dus op stal moet de hele winter. Ik berijd haar elke dag en ze komt dus zeker drie uur per dag haar box gewoon uit. Dus die theorieen van jullie gaan helaas niet op. Mits ik naar een andere stal ga verhuizen die dat wel toelaten, maar die zijn er volgens mijn bij mij in de buurt niet. En ik ben zeker NIET ego, heb goede bedoelingen met mijn paard en ik denk zelfs beter dan die van Delphi, want aan dit soort raad heb ik dus geen ene REET door mij uit te maken voor iemand die niet om zijn paard geeft. Dat doe ik dus wel ander vraag ik het niet aan het publiek om voor een oplossing te zorgen!!!

SmithsGirl schreef:Ik plaats dit voor een stalgenootje.
Haar paard loopt de hele tijd rondjes in de box, of ze nu alleen staat, of dat er paarden in de boxen naast haar staan... dat maakt niet uit...
Wat kan ze hier tegen doen?

ukkie schreef:Die van mij heeft het ook een poos gedaan.
Ze stond veel buiten en werd iedere dag gereden dus dat was de oorzaak niet. Zodra ze op stal kwam begon ze met rondjes lopen.
Ze stond toen in een vrij vierkante box nu staat ze in een box die wat meer rechthoekig is en nu doet ze het niet meer.