SGW training 2005 Renswoude

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:29

gomir schreef:
Dat waren wij ook al van plan Knipoog
Iig een keer Renswoude, Biddinghuizen, Nijkerk/Putten en Lunteren

Mijn trainingsmaatje gaat miv dit seizoen M starten dus misschien dat we ook nog eens richting Boekelo of Baarle-Nassau rijden, maar dat is voor ons wel heel erg ver weg Bloos

ik ben niet benieuwd wie jouw maatje is hoor Schijnheilig

misschien kunnen we ook wel met ene hele kudde gaan! Haha! maakt het wel zo gezellig!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 10:24

gomir schreef:
Chaam is toch altijd al in maart of zit ik nou helemaal raar te denken Verward Kan me vaag herinneren dat jullie zelfs nog een keer een training met sneeuw hebben gehad, begin maart ofzo Knipoog

Roden was iig iets van 8 april en toen was Chaam al geweest

Ik zat al te twijfelen toen ik het opschreef. Dan moet het idd in maart zijn geweest. De eerste was in Ysselsteyn en toen sneeuwde het inderdaad. Er is toen ook nog iemand in de waterbak gevallen.

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 15:57

bij rob is wel leuk maar dat is nu niet meer in nijmegen want daar staat zijn manege niet meer en het terrein is niet meer van hem of hij moet het dan nog gehuurd hebben maar dat denk ik niet, en dat terrein is bijna helemaal weg en meegenomen naar nieuwe plek volgens mij ergens in brabant niet ver weg van nijmegen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 19:10

De trainingen van Rob waren al niet in Nijmegen hoor RedFlame Knipoog Als je even terugleest in dit topic zie je waar ze wel geweest zijn. Ze hebben het hier over de regiotrainingen van zuid, die worden door Rob gegeven

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:11

Oke ik vat em even niet meer Verward Dit waar het topic over gaat is dat alleen in Renswoude of ook op andere oefenterreinen??

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 00:51

Waar het topic eigenlijk over gaat zijn de trainingen in Renswoude *LOL* Maar aangezien de meeste bokkers in het groepje bij Rob zitten(die trainen wel op meerdere terreinen) zijn we een beetje afgedwaald...Clown