Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mutsje schreef:ja wij maar dat was eens maar nooit meer wat een oplichters daar zeg
mutsje schreef:het gaat ook niet over die man.maar die vrouw die heeft ons opgelicht we hebben een beestje daar gekocht die supper braaf zou zijn . nou niet dus we kunnen hem niet eens terug brengen . de veearts er na gekeken ook nog dampig. nu snap je hoop ik waarom ik daar nooit meer kom
SANEX schreef:Neem aan dat vriendje een vriendje van Mutsje is ? Lekker makkelijk zoeven gauw aanmelden en dan in korte zinnen iemand over de zeik halen...![]()
Zelf ken ik je niet Natasha, ben ook nog nooit bij je geweest maar zie altijd leuke paardjes van je op martkplaats staan en hoor ook veel positieve verhalen over je, dus dat zal wel goed zitten neem ik nu zolang maar aan![]()
Aan TS : Mocht je iets over je paardje willen weten, plaats dan idd een advertentie op maktplaats bv of andere sites, met een foto en uitgebreide info, misschien komt iemand het tegen die je paardje kende ver voor Natasha 'm had
Annick schreef:Hoi
Ik ben zelf nooit bij BM Stables geweest dus kan mijn meening er ook niet over geven, wel staan er 2 paarden bij ons op stal die er vandaan komen.
eentje ervan zou een ruin wezen van 3.5 jaar, en was al bereden.
jammer genoeg bleek het een hengst te wezen van 2.5 jaar.
de eigenaar heeft hem laten ruinen, en ik moet erbij zeggen dat alles is vergoed door Bm Stables, en zonder problemen.
vriendje schreef:nou ik wil het best zeggen maar ben nu al met de bond bezig en dan hoor je nog wel van me want ik heb het paard afmoeten laten maken omdat hij ziek is en je wou hem niet terug nemen
als ik met de bond klaar ben stuur ik je wel een pbtje