Wie is komt regelmatig bij b.m.stables

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mutsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 20:06

ja wij maar dat was eens maar nooit meer wat een oplichters daar zeg Huilen

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 21:59

mutsje schreef:
ja wij maar dat was eens maar nooit meer wat een oplichters daar zeg Huilen

Het is niet erg als je zo'n mening hebt over iemand(ieder zijn recht),maar licht het dan wel toe.
zoals je kan lezen zijn er genoeg mensen die dus helemaal geen problemen hebben met haar/hun.En tuurlijk sommige hebben wel problemen met een handels stal en daar zal dan vast een reden voor zijn netzo als jij die hebt alleen met dit enkele zinnetje kunnen we niks en doe je het lijken of mel(die hard genoeg werkt om de boel draaiend te houden) alleen maar de boel loopt op te lichten en in mijn ogen is dat niet zo.En ja ik heb ook zo me probleempjes gehad met haar

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 22:09

kweenie hoor, maar als ik mensen die een paard zoeken die in haar doelgroep past stuur ik ze door naar Natasha........ en dat ga ik niet doen omdat ze de boel oplicht!

Als mutsje denkt dat Natasha de boel oplicht dan zal mutsje wel een scheitbedrag over gehad hebben voor een GP paard, en ja dat valt dan altijd even vies tegen.

natas heeft in mijn ogen een goede kwaliteit/ prijsverhouding, is eerlijk in wat het dier eventueel mankeert en is absoluut netjes in de afhandeling

mutsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 22:13

het gaat ook niet over die man.maar die vrouw die heeft ons opgelicht we hebben een beestje daar gekocht die supper braaf zou zijn . nou niet dus we kunnen hem niet eens terug brengen . de veearts er na gekeken ook nog dampig. nu snap je hoop ik waarom ik daar nooit meer kom

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 22:13

Bedankt Iloon en Kim.
Ik ben benieuwd wie Mutsje is! Haha!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 22:14

mutsje schreef:
het gaat ook niet over die man.maar die vrouw die heeft ons opgelicht we hebben een beestje daar gekocht die supper braaf zou zijn . nou niet dus we kunnen hem niet eens terug brengen . de veearts er na gekeken ook nog dampig. nu snap je hoop ik waarom ik daar nooit meer kom

O bedankt.
IK ben die vrouw dus!

mutsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 22:25

dat zal wel maar waarom vertel je dat als het niet gaat dat je hem zo weer terug kan brengen en als we dan bellen dan krijgen we een heel ander verhaal ik heb ook mijn pony verkocht en 2 wkn op proef weg gedaan. en ook er bij gezegd gaat het niet kun je haar altijd terug brengen dat is toch een eerlijke zaak

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 22:29

Je mag hem altijd inruilen, en dat zul jij ook gemogen hebben.
Weet alleen niet wie je bent.

mutsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 22:36

nou we wilde hem terug brengen maar je wilde hem niet terug nemen dat dat is onzin dat je hem om kon ruilen

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 22:37

Waarom zeg je dan niet even wie je bent?
Dan kan ik t verhaal misschien weer voor de geest halen!
IIG Heeft iedereen inruilgarantie,via een koopcontract bij ons.
Ik heb je ook een PB gestuurd, reageer daar dan op.

vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:31

hoi ik heb er ook een keer een bij hun gekocht en kon hem ook niet terug brengen vond het erg waardeloos koop er nooit meer wat paard was ook ziek

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:40

Neem aan dat vriendje een vriendje van Mutsje is ? Lekker makkelijk zoeven gauw aanmelden en dan in korte zinnen iemand over de zeik halen... Schijnheilig

Zelf ken ik je niet Natasha, ben ook nog nooit bij je geweest maar zie altijd leuke paardjes van je op martkplaats staan en hoor ook veel positieve verhalen over je, dus dat zal wel goed zitten neem ik nu zolang maar aan Knipoog

Aan TS : Mocht je iets over je paardje willen weten, plaats dan idd een advertentie op maktplaats bv of andere sites, met een foto en uitgebreide info, misschien komt iemand het tegen die je paardje kende ver voor Natasha 'm had Knipoog

vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:47

nou ik weet niet hoor maar ik ken mutsje helemaal niet maar ik wilde gewoon even mijn mening geven dat mag toch gewoon ik heb gewoon nare ervaringen met de bm stable

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:51

SANEX schreef:
Neem aan dat vriendje een vriendje van Mutsje is ? Lekker makkelijk zoeven gauw aanmelden en dan in korte zinnen iemand over de zeik halen... Schijnheilig

Zelf ken ik je niet Natasha, ben ook nog nooit bij je geweest maar zie altijd leuke paardjes van je op martkplaats staan en hoor ook veel positieve verhalen over je, dus dat zal wel goed zitten neem ik nu zolang maar aan Knipoog

Aan TS : Mocht je iets over je paardje willen weten, plaats dan idd een advertentie op maktplaats bv of andere sites, met een foto en uitgebreide info, misschien komt iemand het tegen die je paardje kende ver voor Natasha 'm had Knipoog

Bedankt Sanex, en ik denk dat je helemaal gelijk hebt!
Het vreemde is dat Mutsje niet wil zeggen om welk paard of pony t gaat, en wie ze zijn.
Wil Vriendje dat wel?

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:57

Hoi
Ik ben zelf nooit bij BM Stables geweest dus kan mijn meening er ook niet over geven, wel staan er 2 paarden bij ons op stal die er vandaan komen.
eentje ervan zou een ruin wezen van 3.5 jaar, en was al bereden.
jammer genoeg bleek het een hengst te wezen van 2.5 jaar.
de eigenaar heeft hem laten ruinen, en ik moet erbij zeggen dat alles is vergoed door Bm Stables, en zonder problemen.

vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:59

nou ik wil het best zeggen maar ben nu al met de bond bezig en dan hoor je nog wel van me want ik heb het paard afmoeten laten maken omdat hij ziek is en je wou hem niet terug nemen
als ik met de bond klaar ben stuur ik je wel een pbtje

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 00:01

Annick schreef:
Hoi
Ik ben zelf nooit bij BM Stables geweest dus kan mijn meening er ook niet over geven, wel staan er 2 paarden bij ons op stal die er vandaan komen.
eentje ervan zou een ruin wezen van 3.5 jaar, en was al bereden.
jammer genoeg bleek het een hengst te wezen van 2.5 jaar.
de eigenaar heeft hem laten ruinen, en ik moet erbij zeggen dat alles is vergoed door Bm Stables, en zonder problemen.

Ja dat was ook een domme fout, die we geen van allen hadden gezien! Bloos!
Ik heb hem zelf weggebracht, ben geen held op de weg, en zou zeker niet hebben gereden als ik wist dat t een hengst was! Haha!
Maar hij was wel 3, en superbraaf onder t zadel.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 00:03

vriendje schreef:
nou ik wil het best zeggen maar ben nu al met de bond bezig en dan hoor je nog wel van me want ik heb het paard afmoeten laten maken omdat hij ziek is en je wou hem niet terug nemen
als ik met de bond klaar ben stuur ik je wel een pbtje

Een PBtje?
De bond?
Waarom mij niet gewoon vertellen wat er aan de hand is?

Maar goed, iedereen kan hier iedereen zwart maken, als ie zich niet bekend maakt.
Je hebt vast nog nooit iets gekocht bij ons.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 00:10

Jammer dat dit topic veranderd in een afzeiktopic door mensen die wel de naam van een ander door het slijk halen maar niets in hun eigen profiel zetten.
Bij deze een slotje.