Hoe komen jullie aan je stal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 10:43

Puur toeval Haha! , we kwamen terug van weggeweest en zagen opeens een bordje staan "stalling te huur" en toen zijn we gaan kijken enja, sinds dan sta ik dus op die stalling Haha!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 11:31

ik stond eerst op een stal waar mijn paard niet hengst mocht blijven
ik heb hem toen op een hengstenwei gezet
en steeds als ik daarheen ging zag ik een stukje land
want helemaal vol onkruid stond en er best verlaten uitzag

toen ben ik bij mensen in de omgeving gaan vragen van wie het was
toen ik daar achter kwam ben ik bij die boer langs gegaan
en gevraagd of ik het mocht huren en dat mocht Lachen
vor een redelijk mooi prijsje per jaar

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 11:51

gewoon heel brutaal in de auto gestapt en de polder rond gaan rijden. Overal waar we paarden zagen staan of iets wat op een stal leek daar vroegen we of ze er ook pensionstalling hadden. Je krijgt heel vaak nee, maar die mensen weten vaak wel weer andere stallen. Zo ben ik dus op de stal gekomen waar ik nu sta.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:02

ik heb op veel (wat is eigenlijk veel) stallen gestaan en had het er echt niet naar mijn zin, mijn zus stond in werkhoven en ik in leersum...
les had ik op de stal van mn zus. op een gegeven moment toen mijn les was afgelopen savonds en we mijn pony weer met moeite de trailer in kregen, vroeg mijn instructrice of ik ook bij hun wilde komen staan.. ik heb hier wel even over na moeten denken en ik heb het gedaan..

ik heb het er nog steeds heel erg naar mijn zin *LOL* sta er nu sinds begin september

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:12

mijn huidige stal via marktplaats.nl
Een super stal! Ben er heel erg blij mee.

De vorige stal, ben ik bij toeval toen een keer langsgereden en heb ik gevraagd of ze een stal hadden.
Die daarvoor via kennissen. (beide stallen waren een ramp)
Ik heb bij mijn instructeur op stal gestaan, dat ging dus eigenlijk vanzelf en via mijn instructeur heb ik ook nog een stal gehad.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:27

Ik sta bij mijn beste vriendin, lekker makkelijk dus.
Het is geen pensionstal, alleen haar en mijn paard en de shet staan er Lachen

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 15:15

Ons pap kende de eigenaar van de stal waar ik nu staat.

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:08

Mijn 1e stal was van een koeien boer waar ik stage liep voor school. Tegen het einde van me stage bleef ik op zijn paard rijden en kocht uiteindelijk mijn 1e pony die daar gestald stond. Mijn 2e stal ben ik heen gegaan omdat mijn vriendinnen van de 1e stal daar ook heen waren gegaan. Helaas beviel het niet op de 2e stal en ben ik daar met 3 maanden weer weggegaan. Weer terug naar mijn 1e stal. Hier waren een paar pubers bij gekomen die eigenlijk nooit met hun paard bezig waren maar wel met hun uiterlijk en andere mensen de grond in trappen en spullen stelen of kapot maken. Dus op zoek naar andere stal. Mijn schoonzus heeft jaren in het zelfde dorp een paardje gehad maar die stal was er niet meer. Wel wist ze waar nog een leuke stal was in het dorp. Iets verder, ben wezen kijken , en ik ben er nu nog steeds erg gelukkig Lachen

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 20:25

Leuk dat je dit vraagt, want ik zo ben ik zelf ook een beetje aan het rondkijken. Duurt nog wel minstens een half jaar, maar wel handig om daar nu al mee bezig te zijn. Ik heb van een collega het telefoonnummer gekregen van een stal waar zij gereden heeft, dus die bel ik tegen die tijd maar eens op. Als dat niets wordt, zet ik een advertentie op marktplaats of vraag ik aan mensen of zij niet iets in de buurt weten. Maar ga wel eerst op zoek naar een stal en dan pas naar een paard!