Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fasel schreef:Land Rover Discovery. Je voelt werkelijk niet dat er iets achterhangt. En hij scheurt overal doorheen. Is echt mijn lievelingetje.
Mocht ie ooooooooooooooooooooit op zijn wat ik niet hoop dan wil ik een LandRover Defender. Al met al ben ik wel een groot fan van de LR geworden. Behalve van de nieuwe modellen. Die vind ik persoonlijk niets LandRoverigs hebben. Niet mooi ook.
Fasel schreef:Eeeeher hangt een nieuwe Henra achter
. Kan mijn paarden toch niet in een wrak verplaatsen
) die 3360 kg mag trekken. Maar heel eerlijk? Die gebruiken we maar zelden voor trekwerk, is onze gewone auto voor de boodschappen en privégebruik. amondi schreef:Helemaal fout!!! Achter een Defender hoort een ifor! Het is net zoiets als Bassie bij Adriaan hoort. En Saskia bij Serge en rolls bij royce.
Je kunt geen mooie glimmende trailer achter een defender hangen, moet een stvig, robuuste vierkante doos zijn.
Alikesflame schreef:een opel astra

En je kunt er ook maar met 2 personen in. amondi schreef:Helemaal fout!!! Achter een Defender hoort een ifor! Het is net zoiets als Bassie bij Adriaan hoort. En Saskia bij Serge en rolls bij royce.
Je kunt geen mooie glimmende trailer achter een defender hangen, moet een stvig, robuuste vierkante doos zijn.