Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en laat mijn rechterhand met de teugels gewoon hangen. Ze blijven altijd heel mooi naast die hand lopen dus dat gaat prima. Wel heb ik ook altijd de pony aan de bermkant. 
) Maar dat is echt een super grote KWPN''er. Die was eerst van me zus, nu is ie van mij. Maar die gaat bij mij ook rustig mee draven aan de fiets. Ik moet toegeven dat ik het met een pony''tje minder erg vind dan met een paard, maar ik vidn dat hij het ook moet kunnen. Dus met haar doe ik het ook. Het voordeel van dit paard is dat ie bang is voor de hele wereld, en alleen mij nog vertrouwt. Dus hij zal niet zo snel bij me weggaan.
) maar al zou het een heel eind zijn, ik wandel wel, net zo makkelijk en kan je pony tussendoor nog ff grazen (alleen als hij mag!)...
Citaat:Op 2001-12-04 22:06, schreef Lieke:Citaat:Op 2001-12-04 21:44, schreef Uniek:
Oh, ik doe dat ook wel eens hoor, met m'n shetlander. maar zoiets doe je toch niet met een C pony?
Ik snap het grote verschil hier niet![]()
Ik doe het ook met mijn pony, een D-pont overigens. Ik hou hem goed in de gaten en als hij schrikt gaat hij stil staan en niet rennen, dus das wel een groot voordeel.

Citaat:Op 2001-12-04 21:44, schreef Uniek:
Oh, ik doe dat ook wel eens hoor, met m'n shetlander. maar zoiets doe je toch niet met een C pony?