Waar omgeving Rotterdam paard laten 'slachten'?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

animals

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:11

Toch veel sterkte!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:16

In zoetermeer is het idd erg goed, diervriendelijk aardige mensen, ben er ooit een dag op bezoek geweest * toen waren ze niet aan het slachten*
ze hebben me vanalles uitgelegt...

Plingomme vraag* wanneer word hij geslacht.. sorry als het banketstaaf overkomt

Sterkte!!

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 20:37

Hè bah, naar bericht... sterkte!

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 20:49

Manon 2 schreef:
Je mag het paard zien, nadat het is gebeurd. Dat zal ik ook zeker doen.

DAT MOET JE NOOIT DOEN Huilen je moet je paard herinneren zoals hij was, en je moet hem niet dood zien liggen, zwemmend in een bad vol bloed. Ik heb heel wat paarden ook die van mij en voor andere weg gebracht en heb alleen gewacht toen ik de knal hoorde toen wis ik dat het over was. Aan een derde persoon heb ik gevraagt of hij ff wilde kijken of hij daadwerkelijk weg was. Maar zelf moet je nooit gaan kijken hoe je paard er uit ziet als hij dood is. Oke als hij vredig is ingeslapen zou ik het nog wel kunnen.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:18

Scherps, het is niet manon haar paard (thank god.........) het is het paard van een vriendin van haar. Zij is hier de persoon die voor haar vriendin gaat kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 00:40

Ik heb mijn merrie ook zien vallen en dood gezien, en zo eng is dat niet. Misschien wel goed juist, dat je echt weet dat ie dood is.