Ketting als frontriem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 13:16

Heel erg chique! Misschien het overwegen waard...

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 13:29

Starbreeze: Heb jij die fromtriem met die paardenhoofdjes erin?
Ze zien er erg mooi uit. De kwaliteit zal dus ook wel goed zijn neem ik aan?
Blijft de ketting goed zitten? Ik bedoel, als je aan het rijden bent, gaat de ketting dat niet onderste boven zitten? Dat zou ik namelijk heel erg zonde vinden.
Ze zijn zeker voor een hoofdstel met een enkel kopstuk? Ik heb namelijk een dubbel kopstuk. Heeft iemand enig idee of je bij bijv. de schoenmaker een extra stukje leer eraan kan zetten, zodat hij op een dubbel kopstuk past?

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 13:47

Ik heb de oxford ook.
Maar ben niet zo fan van de kettingkjes ze kletsen constant tegen 't paard zijn hoofd aan.
Lijkt me iritant, ik gebruik ze dan ook niet meer

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 22:15

parouscha schreef:
Ik heb de oxford ook.
Maar ben niet zo fan van de kettingkjes ze kletsen constant tegen 't paard zijn hoofd aan.
Lijkt me iritant, ik gebruik ze dan ook niet meer

Is dat met alle kettinkjes zo? als dat zo is weet ik niet of ik eraan ga beginnen... rien is al zo'n stresskip Tong uitsteken

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:06

VValar schreef:
Starbreeze: Heb jij die fromtriem met die paardenhoofdjes erin?
Ze zien er erg mooi uit. De kwaliteit zal dus ook wel goed zijn neem ik aan?
Blijft de ketting goed zitten? Ik bedoel, als je aan het rijden bent, gaat de ketting dat niet onderste boven zitten? Dat zou ik namelijk heel erg zonde vinden.
Ze zijn zeker voor een hoofdstel met een enkel kopstuk? Ik heb namelijk een dubbel kopstuk. Heeft iemand enig idee of je bij bijv. de schoenmaker een extra stukje leer eraan kan zetten, zodat hij op een dubbel kopstuk past?

Close upje Tong uitsteken Zonder paardjes dus, er zitten wel van die steentjes in, het is degelijk materiaal.

Afbeelding

Er zitten vrij brede riempjes aan en de ketting blijft echt exact zo zitten met rijden.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 23:35

Hij is wel MOOI!!! Ik ben ook al zo'n sperriem verslaafde.. Kan je die kettinkjes zoals hierboven ook bestellen?

corland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 13:31

ik heb er ook een! heb er wel een paar stukjes moeten laten halen omdat ie te groot was voor mn pony(1.37). hij gaat wel lang mee, alleen wordt wel gauw vies, tenminste bij mij gaat er allemaal vet op zit. ik heb er trouwens geen last van dat ie zo tegen zn hoofd kletst, die van blijft redelijk goed zitte!

Hoe maken jullie die kettinkjes schoon?

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 14:05

Gewoon met een vochtige handdoek wat opwrijven.