fries tinker of appaloosa

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wat zou jij doen

fries
23 (62%)
tinker
14 (37%)

Totaal aantal stemmen: 37

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 23:28

ik snap het ook niet echt helemaal, maar als ik je verhaal goed heb begrepen, zou ik de appaloosa verkopen of tijdelijk vakantie geven en er voorlopig niks voor terugkopen.
Zet je gedachten eerst eens op een rijtje en kijk in de loop vd tijd eens verder, over wat je nu precies wilt en hoe het houden van een paard uitkomt met je huidige werk en vrije tijd.

Wat je ook koopt ieder paard heeft beweging en aandacht nodig en zeg nou niet dat een fries of tinker dat minder nodig hebben of beter zonder kunnen, want dat is jezelf voor de gek houden!

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 23:40

apaloosafan schreef:
ik durf niet goed een ouder paard erbij te zetten omdat ik dat eerder gedaan heb en die heeft mijn jaarlinger tegen de grond gewerkt. zo erg dat de dierenarts moest komen om te hechten dus dat durf ik niet meer aan. het karakter van mijn jaarlinger is namelijk dat hij niets terug doet als een ander paard hem bijt of slaat

je kan er toch ook een jonger paard van iemand anders bijzetten? dat lijkt me echt veeeeeeel slimmer dan een paard voor de gezelschap van je andere paard kopen waar je eigenlijk niks mee kan doen.

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 10:48

Dan verkoop je je appaloosa, en koop je er een shetlander bij
als gezelschap !! Lachen

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 11:05

vind ilona's voorstel nog het beste shets kosten haast nx en ze zijn leuk gezelschap en je hoeft er niet persé iets mee te doen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:02

Summertje schreef:
Je Appaloosa verkopen, en geen ander meer erbij kopen Lachen

Ben ik het wel mee eens...
Als je krap zit met je tijd
Of een shet of een ander paard die als gezelschapspaard staat aangeboden Lachen