hebben jullie alles in je kast op stal staan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:19

Sta je niet bij stil eigenlijk ... als je alles thuis hebt, ook je paarden. Dan heb je gewoon alles bij elkaar. Ik bewaar wel veel in de (grote) zadelkasten van de trailer. Jassen, bodywarmers, overhemden, handschoen, laarzen, extra poetsspullen, een zweetdeken, die grote Brenderuptrailer is ideaal daarvoor.

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:20

Dingen die ik niet gebruik bv. dekens die laat ik in de winter thuis de rest ligt veilig achter slot en grendel

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:21

ik hebg eluk dat ik beetje afgezonderd sta van mn andere stalgenoten, dus an mij pakken ze haast nooit iets. ik heb bijna alles op stal liggen.
ook al me dekens nu. maar in de zomer gaan die gewoon weer mee naar huis. heb ze dan toch niet nodig.

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:46

Heeeeeeel veel wel! ik heb mijn dekjes, mijn zweetdekentjes en zomerdekentjes, longeerspullen, handdoeken, medicijnen, poetsspulletjes, toileteerspulletjes, cap, zadel en hoofdstellen natuurlijk. Ik geloof dat het dat wel zo'n beetje was.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:59

wat ik veel gebruik ligt op stal in mijn locker... de rest thuis.

nu bv: zomer dekens, een nood-flesje imaverol, bandage's, extra halsters etc etc

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:02

Ik heb vrijwel alles op stal.
Wat ik niet op stal heb is de Boett-deken, die gaat pas in maart weer om, en die hoef ik voorlopig NIET meer te zien! Haha!

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:07

Heb alles op stal, in een grote kast. Alleen mijn rijbroeken heb ik thuis liggen en een paar shabrakjes.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:08

Ik heb de luxe van een hele eigen kamer Lachen. Waar dus ook alles ligt. Moet het weer eens nodig schoon gaan maken daar, want het is een enorme troep Bloos.

Alleen de winterdekens die naar de stomerij zijn geweest, die liggen thuis op zolder ivm katten die ze in de zomer helemaal onder sproeien Lips are sealed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:39

Mijn paarden staan bij mijn vader en daar heb ik een complete kamer in gebruik als tuigkamer Haha!
Is ideaal, aan de ene kant mijn kast met mentuigen, de zadelsteunen en de hoofdstelhaken en aan de andere kant een roestvrijstalen poetstafel met daaronder een rek voor dekens en schabrakken.
Alles zit zo altijd keurig achter slot en grendel met bovendien een paar valse herders op het erf en binnen in huis Haha!

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:42

Alles ligt erom heen ipv erin Haha!
We zijn met 2 mensen, 3 paarden.. hoofdstellen en zadels hangen aan de muur, we hebben ene konijnen hok, om b.v onze poetskisten op te zetten, die paste neit in ons kastje van 1.50 bij 30.. maja.. Dekens van de ander zitten netjes in de kast, mijn spullen liggen languit op het konijnenhok Bloos

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:05

haha, in mijn kast.... ik heb twee kastjes op stal (heb ook twee paarden), waar de zadels in hangen. Verder huren we met zijn drieën (mijn man, mijn vriendin en ik) twee schuurtjes op stal, die nokvol zitten zowat, en dan ligt er op zolder ook nog het één en ander.... Bloos! Bloos

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:11

Ik heb alles wat niet opgegeten kan worden door de muizen in mijn kastjes op stal.
Mijn dekens liggen nu nog achter in de auto.
De spullen die ik voor mijn paard niet kan gebruiken of nodig heb liggen thuis.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:18

Bij mij ligt een hele hoop in mijn zadelkast. Waaronder zadel, hoofdstel, poetsspullen (en ehbospullen), beenbeschermers en bandages, en nog wat troep die ik ooit wel eens gebruik.
Aan de stal hangen er nog drie dekens Clown en thuis ligt de rest in mijn inbouwkast geduwd. (lees: de overige 11 dekjes, een hoop dekens en allerlei reserve spullen die zeker al 5 keer gebruikt zijn dit leven Haha! )
xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:31

ik heb tegenwoordig twee kastjes op stal, met daaronder twee kratten, een voerton, twee emmers met spullen en een emmer voor slobber ed.

daarnaast heb ik nog een zooi thuis liggen Haha!

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:34

Ik heb m'n zooi verspreid liggen. Op stal de dagelijkse benodigheden.
achter in de auto een schoon zadeldekje, transportbeschermers en voer voor een paar dagen.

thuis: van allebei het tuig, voer, dekens en dekjes en voor de rest dingen die ik dubbel heb of weinig tot niet gebruik. (maar zonde is om weg te doen. Schijnheilig

GingerMorgan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:34

Ik heb alles op stal
wel zo handig maar ik heb ook een grote kast die ik zelf heb gemaakt. (naja mn vader dan Haha! )

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 23:34

Ik heb alles op stal liggen.
Veel handiger alles bij elkaar, anders vergeet ik weer de helft mee te nemen Haha!.

Hobbelknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 09:45

het meeste ligt op stal. De spullen die ik niet gebruik of niet veel gebruik liggen thuis.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 10:00

Alleen de spullen die dagelijks gebruikt worden liggen op stal. De rest ligt thuis en een deel nog op mn vorige stal. Die gaan we van de week met kasten en al nog ophalen Lachen