Ik trek mij er niets van aan. Het plaatje is niet mooi, maar zolang ik hem niet in de weg zit en wij er allebei lol in hebben...
Mijn pony wil ik nog zeker 20 jaar in goede gezondheid bij me houden, dus ik ben wel voorzichtig met hem.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Rijden altijd over ruiterpaden en hebben altijd wat te zeggen. Bijvoorbeeld: Jullie denken ook dat je alleen op de wereld bent (maar het was toch een ruiterpad waar we op reden??)
_Romana_ schreef:ach ja ik trek me er weinig van aan, je hebt er echt miereneukers tussen zitten.
Heb wel eens gehad dat ik op mijn paard zat en die had net gemest, of ik het even kon opruimen ( polderweggetje waar wel meer lag) ja best vervelend, maar mest die tegen de berm aanlegd is niet zo heel storend en ik kan moeilijk een poepschep op mijn rug binden..
. Een hele leuke vond ik wel toen ik in het park reed, er kwam een vrouw met een hond, en dat beest wqas bang voor mijn pony, zegt die vrouw tegen haar hond: je hoeft niet bang te zijn, het is maar een grote hond! Hele grote hond, 1, 35
.
littlemouse schreef:Daar kan ik me altijd zo boos om maken. Als ze niks beters te zeggen hebben dan van dat onzinnige commentaar, waarom houden ze hun mond dan niet. En dat betreft al helemaal mensen die er gewoon helemaal niks vanaf weten.

XchantjuhX schreef:Tsja ik kreeg een opmerking omdat rien onwijs druk aan het snuiven was met het staartje als een vlaggenstok (zat een fazant op het pad) van:
"Ik snap niet dat je met zo'n jong paard alleen naar buiten gaat!"
ik zo van:
"eh... mevrouw ze is al 26 hoor"
)maar ik vind het ook lekker om daar wel eens met mijn paard te rijden. Was er een keer een man die me even mee deelde dat ik het land af moest want hij wou zijn hond uitlaten en als ik er liep luisterde zijn hond niet. Dus met andere woorden werd gewoon van ons eigen land afgestuurd door een vreemde
Heb toen maar even vriendelijk gezegd tegen die man dat hij weg kon gaan omdat het land van mijn ouders is en ik er rustig wil rijden. 
.