Opgelicht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:42

Margreet schreef:
Dat kan alleen bij automatische incasso.

nee hoeft niet, dit had ik namelijk ook en heb ook mijn geld terug kunnen halen, ik heb de bank een e-mail gestuurd en later nog eens gebeld. ze hebben het bedrag voor mij teruggeboekt op mijn rekening)

Edit: ik lees net dat je al contact hebt gehad met postbank Lachen
Laatst bijgewerkt door Marchador op 01-11-04 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:43

Sanet schreef:
Ja, ik heb een orderbevestiging gekregen... gelijk via de mail. Daarna heb ik het geld overgemaakt.
Tsja, en dat het niet slim is, dat weet ik nu ook wel. Maar ik kan er niet zoveel meer aan doen. Erg jammer is het wel...
Maar niemand die daar in de buurt woont??

oirschot is 20 vanaf mijn huis!!!...kan ik iets voor je doen??

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 20:43

Cow_horse schreef:
nee hoeft niet, dit had ik namelijk ook en heb ook mijn geld terug kunnen halen, ik heb de bank een e-mail gestuurd en later nog eens gebeld. ze hebben het bedrag voor mij teruggeboekt op mijn rekening)

Welke bank is jouw bank?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:44

Sanet schreef:
Welke bank is jouw bank?

wij hebbe postbank én rabo

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:44

Sanet schreef:
Welke bank is jouw bank?

ik heb postbank en abn amro Lachen

edit: bij beide is er gestorneerd, dit ging zonder moeite

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 20:47

0ojannekeo0 schreef:
oirschot is 20 vanaf mijn huis!!!...kan ik iets voor je doen??

20 wat?
Maar maakt niet uit... tsja.. je kunt niet echt iets doen ofzo.. Want als het goed is (nou ja.. goed? Verward ) woont er al iemand anders in dat pand. *krabt op hoofd* Als je iets weet over die winkel.. of iemand kent.. of zelfs een telefoonnummer voor mij kunt krijgen, dan zou dat heel erg fijn zijn. Want ik wil mijn spullen of mijn geld... Boos! (boos)

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 22:26

Ik heb nu, met de hulp van aardige zuidelijke bokkers, een telefoonnummer gevonden van mensen daar in de buurt met dezelfde achternaam... die ga ik morgen bellen. Hopelijk is het familie of die mensen zelfs zelf.

*hoop hoop*

En anders morgen maar naar de postbank

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 22:36

nu maar hopen dat ze die mensen kennen Nagelbijten / Gniffelen
succes!!!!!

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 22:38

Ach nou ja, heb donderdag gewoon de mensen gebeld die nu op dat adres wonen, waar die winkel zou moeten zijn. Mn hart klopt wel in mijn keel.. maar ik wil gewoon mijn spullen... gewoon mensen overdonderen.. haha..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 22:44

ik weet niet of ik iets speciaals kan doen maar ik woon in het beruchte dorp, moet je wel vertellen dat ik nog nooit van diegene gehoort heb,
is volgens mij ook geen oirschotse naam

kan iemand mij het adres geven.

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 22:45

Informatie is te vinden op http://www.hados.nl
Ik vind het ondanks alles toch beetje banketstaaf om dat hier zo neer te zetten Haha!

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 22:46

hahahhaa... banketstaaf??? ooowh dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 22:48

mm stuur maar ff via PB kan het zo niet vinden

De naam Osterholt is iig geen Oirschotse naam, komt hier niet voor, misschien wel als meisjesnaam.

Verder is het adres in Oost-West-Middelbeers (stille wille) niet in dat dorp maar in Spoordonk.

is een soort park met huisjes maar daar zijn er wel die pertinent bewoond worden, weet iig wel zeker dat daar geen paardenspullen opgeslagen zullen liggen want dat is klein

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 23:10

Als je het geld zelf hebt overgemaakt via de postbank, dan kunnen ze het (in mijn geval) niet terugstorten, omdat je hetzelf hebt gedaan.
Maar ik wens je heel veel suc6 en hoop dat het jou wel lukt...

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 00:22

Vinka schreef:
Dit kan niet! Alleen automatische incasso's kunnen terug gehaald worden. Gewone overboekingen worden door een bank niet terug gehaald. Je kan alleen je geld terug krijgen in overleg met degene naar wie je het gestort hebt, deze persoon moet dan opdracht geven het bedrag terug te storten.

Dit klopt idd, heb zelf ook op een bank stage gelopen en daar werkte het ook gewoon zo, en bij de rabo ook.

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 00:25

Mocht je bellen en ze willen niets voor je doen als je de juiste mensen natuurlijk aan de lijn hebt Haha!) kun je ook gewoon zeggen dat je anders even contact opneemt met de consumentenbond, dat wil soms ook nog wel eens helpen.

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 09:09

Vinden jullie dat ik nu al stappen moet nemen, of toch moet wachten..
Ik weet het niet meer Verward

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 10:52

Vonneke het zou broekstraat 6 moeten zijn.
Dat is de straat bij Stabu, en het sportpark. Is dat niet half Spoordonk?
Ik vond het maar een klein huisje, en heb ook niet het idee dat er iets van winkel activiteiten zijn daar.

Voor wat meer duidelijkheid.
Op het adres blijkt iemand anders te wonen.
Het telefoonnummer kan ik nergens vinden (zou het dan wel bestaan)
en het fax nummer is, hoe raad je het, ook niet passend aan dat adres, familie, of bedrijf.
Je zou toch haast denken dat het niet klopt Tong uitsteken

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:05

pubelia schreef:
nee hoor kan altijd! hoeft niet bij automatische incasso zijn als het maar binnen 1 maand is.

Pubelia: dit klopt echt niet! Alleen automatische incasso's van particulieren kunnen binnen 30 dagen worden teruggeboekt. Als jij zelf via een overboeking opdracht hebt gegeven, kun je het geld echt niet meer terugkrijgen via de bank. Dan zal de begunstigde jouw geld moeten terugboeken.

Je kunt me gerust geloven, ik werk al jaren bij een bank.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 12:35

dat is helemaal spoordonk, en om welk huis gaat het dan? aan de linker of rechterkant na het sportpark? ken namelijk nogal wat mensen in die straat maar niemand met die naam.

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 15:46

WOEHOEEE!!
Ik had net d'r moeder aan de telefoon, en ik heb haar mijn nummer gegeven, omdat ze het nummer van haar dochter niet wou geven. Nu gaat die mij hopelijk zo terug bellen... pfff *hoop hoop*

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:03

wat banketstaaf zeg...stond er in de bevestiging niet binnen hoeveel tijd je de bestelling binnen zou moeten hebben ?? vreemde praktijken maar goed heb je al iets gehoord ??

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 16:08

Wacht nog steeds op telefoontje.
Op de site stond dat als je bestelling langer zou duren dan 2 weken dat je een mailtje zou krijgen... geen bestelling gehad, geen mailtje en inmiddels 2,5 week later (ben ook beetje ongeduldig)..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:52

ik ga toch echt eens rondvragen of iemand ze kent want ik ken die naam en het bedrijf in oirschot niet

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 18:09

Nog niets gehoord..
Als ik morgen nog niets gehoord heb, ga ik die ouders gewoon weer bellen... verdillemies... mn geld of mn spullen!