Paardenbeurs??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:43

confetti schreef:
Daar heb je heeeeel erg veel Haha! op paardengebied, ik meen 6 verschillende grote hallen en een showpiste, is echt een ervaring om mee te maken . Wij gaan 3 maart naar Essen *LOL*

18 hallen Haha! ! Is wel even iets anders dan Paard Ahoy...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 21:37

promptertje, je moet toch wel kunnen toegeven dat ze met Paard ahoy toch wel een mooie redelijke eerste doorstart hebben gemaakt na zoiets als Paard' . Na zoveel jaar toch terugkomen als Paard Ahoy in de vorm van vorig jaar mogen ze als organisatie toch niet klagen. Prima het was geen paard ' en zal voorlopig tot nooit geen Equitana zijn, maar zo slecht was het toch niet? Achter de schermen misschien, maar voor de consument/bezoeker die daar niks van gemerkt heeft...? Haha! Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:39

M'n ouders vinden Eguitana te ver weg. Jammer!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 21:27

Ik vond het ook niet echt slecht Sammie, ik heb me er een ochtend prima vermaakt. Maar het is gewoon niet te vergelijken Lachen.

Weet je trouwens dat toen ik nog een heel klein promptertje was, er ook al eens een keer een Paard-Ahoy is geweest Lachen ? Was toen groter dan dat van de afgelopen keer, maar dat was jammer genoeg maar een eenmalig gebeuren.

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:44

ik vond paard ahoy eigenlijk niet echt super, heb er wel nog wat leuke dingen gehaald die ik nodig had, maar vond het verder eigenlijk best een beetje tegenvallen.

beek402

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 12:49

Ik ben inmiddels twee keer bij equitana geweest, de eerste keer drie jaar geleden en de laatste keer vorig jaar. Het is echt een aanrader OK dan! .
Er zijn shows en heel veel stands. Je kunt er zo een weekend voor uittrekken. Ik ga er deze keer ook weer naar toe en ik denk ook wel weer een nachtje er zijn al meerdere mensen die wel mee willen.
Ze hebben soms ook wel van busorganisaties busreizen hier naar toe misschien een idee, en anders meerder mensen zoeken die willen en dan een busje huren o.i.d.