Hoe lang gaat een hoofdstel mee ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:23

Tja, je moet geen topprestaties verwachten van india-kwaliteit.
Het zeker niet-nieuwe hoofdstel wat ik indertijd voor mijn paard had, dat leeft na 18 jaar nog steeds, zelfs zonder noemenswaardige reparaties. Als het vijf keer per jaar werd ingevet, dan was het vaak en het werd zeven dagen per week gebruikt.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 13:02

Hm, ik denk dat ik toch maar weer een goedkoop HH hoofdstel koop dan..

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 13:09

ligt er denkik gewoon aan hoe je dr mee om gaat hihi

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 13:15

Renee_vd schreef:
ligt er denkik gewoon aan hoe je dr mee om gaat

dat denk ik ook. Ik heb 2 hoofdstellen. De oudste is nu ongeveer vijf jaar oud. De enige reden dat ik vorige jaar een nieuw heefdstel heb gekocht, is omdat ik haar los had staan en ze met haar been in de teugel was gaan staan: kopstuk gebroken. Voor dat hoofdstel een nieuw kopstuk gekocht en omdat er een wedstrijd aan kwam een nieuw Kieffer hoofdstel gekocht. Ze worden beide 1x in de maand schoongemaakt met zadelzeep en met lederbalsem. Van de Kieffer vragen mensen nu nog steeds: "Heb jij een nieuw hoofdsetl?" Niet meer dus... Het oude hoofdstel heb ik helemaal schoongemaakt en geverfd met lederverf en ziet er ook weer goed uit. Beide hoofdstellen woorden meerdere keren per week gebruikt.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 15:06

Ik heb een 5 jaar oud Kieffer hoofdstel. Ziet er nog heel netjes uit, ik onderhoud het dan ook goed, al heeft hij nu wel een likje Hamanol nodig Haha!

MaryKate

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 15:09

Bij Lady is een hoofdstel gekomen die op zn minst al 10 jaar oud is, en hij is nog redelijk mooi. Ze krijgt nu wel een nieuwe, ik heb het niet zo op frontriemen met driehoekjes in blauw en geel Knipoog

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 15:19

Als je er heel voorzichtig mee bent , kan die vast wel heel lang mee, ik had een hoofdstel waarvan me hond de frontriem had opgegeten, vond meteen het hoofdtsel niet leuk meer, heb hier in totaal 3 hoofdstellen liggen Bloos

ikjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 15:37

ik heb mijn pony nu anderhalf jaar en daar zat een alles behalve nieuw hoofdstel bij. het is (volgens mij) een pagony en hij leeft nog steeds, ik heb laatst wel ff getweifeld of ik een nieuwe zou gaan kopen (aanbieding) maar ik denk dat deze nog wel behoorlijk lang mee gaat.