Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) En ze waren nog steeds blij dat hij zo goed terecht is gekomen en dat ze hem dus goedkoop aan mij verkocht hebben. En er is niks mis met mijn paard
Breitling schreef:vrouwtje met haar man waar ik mijn paard van gekocht heb die waren hier net, half jaar geleden heb ik dus hun paard gekocht voor weinig geld (zie vorge bladzijde) En ze waren nog steeds blij dat hij zo goed terecht is gekomen en dat ze hem dus goedkoop aan mij verkocht hebben. En er is niks mis met mijn paard
Sjuimpje schreef:Volgens mij was jouw paard toch atactisch?
Zou voor mij een reden zijn om hem te laten staan en ik denk dat vele van mij er zo over denken.
Lusitana schreef:ik heb paarden in mijn bestand die heel goedkoop weggaan omdat hier de prijzen nog niet zo balachelijk zijn. Een goedkoop paard hoeft geen slecht paard te zijn. Zeker die KWPN paarden, daar is een overschot van! Die zouden niet zo DUUR moeten zijn. Het is maar een nederlands warmbloedpaard hoor, een soort vuilnisbakkie maar dan wel eentje warvan hje weet wie de voorouders zijn. en die het ook wel leuk doen in de sport.
Lusitana schreef:ik meen dat je doelt op het KWPN gebeuren? ik bedoel alleen dat het logisher is als een zeldzaam paard duur is dan een "gewone" KWPN. die worden pas meer waard naar mate ze presteren. Sorryik wil inderdaad niet iedereen met een KWPN over me heen....
Tulandro schreef:Het gaat hier om een 5 jarig paard, L1 klaar, dus geen groene 3jarige.
Ik blijf het weinig vinden, kijk maar eens op marktplaats, ziet iemand een KWPN'er, correct gebouwd, 5 jaar en L klaar voor onder de 2000 euro.
Ok, het zijn belachelijke prijzen, maar ja, we zullen wel mee moeten gaan, want anders zijn wij de dupe. Paarden zijn nou eenmaal veel duurder geworden.
Alane schreef:De prijzen op marktplaats zijn ook "maar" vraagprijzen. En hoe lang staan die vaak niet te koop?
En paarden duurder geworden? de vraagprijzen liggen ontzettend hoog...
Tulandro schreef:Zijn er mensen die hier ook ervaring in hebben, en het er niet mee eens dat zo'n goedkoop paard een gebrek moet hebben?

Tulandro schreef:Ja, maar wel vraagprijzen die ver boven die 1500 liggen, prijs kan wel iets zakken, maar zal geen duizenden euro's zijn. Voor deze prijs koop je namelijk een goede pony.
Lusitana schreef:ik meen dat je doelt op het KWPN gebeuren? ik bedoel alleen dat het logisher is als een zeldzaam paard duur is dan een "gewone" KWPN. die worden pas meer waard naar mate ze presteren. Sorryik wil inderdaad niet iedereen met een KWPN over me heen....
Alane schreef:Maar niet ieder paard met potentie hoeft knaken te kosten.