wie heeft er ook een bodyprotector................

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 16:26

uhh ja wat moet ik hier op zeggen; ik bedoelde het ook niet zo maar ik begreep uit dat stukje dat ze bedoelde bij pony`s....... geef niet is al weer opgelost. zijn er nog meer mensen die met bodyprotector rijden en niet alleen omda thet moet....

trouwens dat pardje dat ik ga springen is wel heel lief en mak anders dee ik het niet.......

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 17:18

ik heb zo'n hekel aan die dingen
ze beschermen natuurlijk perfect maar ik vind het
1 er niet uitzien
2 afschuwelijk zitten, je zit helemaal vastgesnoerd
3 ik val nooit, nee grapje
ik red het prima zonder *LOL*

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 18:03

Ik heb er 1, nog nooit gebruikt. De bedoeling was om ook een keer sgw te gaan starten. Maar dat is er vanwege allerlei omstandigheden nooit van gekomen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 18:40

TeamSpirit schreef:
1 er niet uitzien

1) is een kwestie van smaak
2) daar ben ik het dus echt niet mee eens. Een goed passende bp voel je echt niet ziten.
3) ik ook niet Schijnheilig

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 19:52

Mijn dochter is er (weer) mee begonnen op de ponyclub en iedereen in haar les draagt nu een bp.. ik vind het gewoon weg perfect (en daar valt er praktisch nooit 1 van de pony)
ik stoor me meer aan riempjes niet door de passanten, scheve zadeldekjes, stoffige hoofdstellen, vieze bitten. Dan is storen nog zacht uitgedrukt.. dat vind ik er niet uitzien. (nog maar te zwijgen over scheef zittende frontriemen ..)
spullen die je aantrekt voor je eigen veiligheid ziet er altijd toppie uit.
mijn dochter heeft ook weinig last van de bp, hooguit in de zomer wat warm.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:17

Lielle schreef:
1) is een kwestie van smaak
2) daar ben ik het dus echt niet mee eens. Een goed passende bp voel je echt niet ziten.
3) ik ook niet Schijnheilig

Op dat vallen na, ben ik het met je eens. Je schijnt ze niet te voelen met rijden. Ik heb de mijne wel eens gewoon gepast, en dan merk je er na een tijdje niets meer van. IN het begin zijn ze wat stug. Maar veiligheid vind ik wel belangrijk. Wil je crossen, dan moet je ook een bodyprotector voor lief nemen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:43

dat vallen was een geintje Haha! Ik ben er te vaak afgevallen dit jaar, vrijwel alle keren met bp aan *LOL*

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 21:03

Op een of andere manier zie ik zelfs meer in een BP dan in een cap. Helaas draag ik ze allebei niet. Die cap daar heb ik echt last van, dus alleen bij eentje waar ik echt capriolen van verwacht zal ik die op doen.

Maar ik heb mezelf ook wel eens stiekem afgevraagd of ik een BP zou aanschaffen, dat lijkt me een stukje veiligheid waar je toch weinig last van kan hebben. Ik vind een BP persoonlijk niet stom staan (iig niet stommer dan een cap Tong uitsteken )

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 21:11

ik heb er een, draag hem als ik naar het bos ga (omdat ik het dan toch niet kan laten om wat hindernissen te nemen (dijkgatbos) )
eerst was ik verplicht door mn ouders, (ik heb hem dan ook van mijn ouders gekregen)
ik draag hem verder eigenlijk niet Bloos
komt ook omdat we nu eigenlijk nooit springen (even geen mogelijkheid tot) dus dan ligt hij in de kast.
maar wel altijd op stal, zodat als ik een keer onverwachts ga springen ik hem wel om kan doen. (al gebeurd dit meestal niet Bloos )

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 21:14

My Dominique schreef:
ik heb er een, draag hem als ik naar het bos ga (omdat ik het dan toch niet kan laten om wat hindernissen te nemen (dijkgatbos) )
eerst was ik verplicht door mn ouders, (ik heb hem dan ook van mijn ouders gekregen)
ik draag hem verder eigenlijk niet Bloos
komt ook omdat we nu eigenlijk nooit springen (even geen mogelijkheid tot) dus dan ligt hij in de kast.
maar wel altijd op stal, zodat als ik een keer onverwachts ga springen ik hem wel om kan doen. (al gebeurd dit meestal niet Bloos )

Ik ook alleen in het dijkgatsbos Knipoog
Of als ik een heel parcour ga springen doe ik 'm voor de zekerheid maar om.
Ik heb 'm ook van m'n ouders gekregen.

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 21:17

.....mmmm

ouders....... BP....... bijna kerst

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 00:01

ik ga er ook een halen op equitana in duitsland. Ook voor in de springlessen en voor buitenrijden, en volgend jaar ook om een anderepony in te rijden.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 00:09

@Sosha: ik weet het antwoord... kerstman Haha!

@Carolien007: verdiep je in de prijzen van die dingen en pas/voel er een paar voordat je denkt een superkoop te hebben gedaan en je niet weet wat zoiets kost en voelt Haha!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:30

Nadat ik met springen van mijn paard ben gevallen en nu dus met een gebroken rugwervel rondloop is de kans heel groot dat, zodra mijn corset af is, ik ook zo'n ding ga kopen. Een ongeluk zit in een klein hoekje en voorkomen is beter dan genezen (daar ben ik nu wel achter).

Een vriendin heeft er al een gekocht naar aanleiding van mijn val en is er uitermate tevreden over.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:31

ik moest er altijd 1. toen gingen we passen. kon ik er niet meer me bewegen. dus ik heb er geen. maar met een shet ruintje die nergens van schrikt is het neit nodig. maar voor de lessen ( ik ga er toch maar voor sparen)

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:33

TeamSpirit schreef:
1 er niet uitzien

1. doe eerst een hemt aan en dan het ding daar over een tshirt.
2 trek hem niet zo strak aan
3 paarden blijven beesten.
dus dat is niet waar wat je zegt

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:42

ik vind het een pokkeding en heb hem weer verkocht Clown Ik moest er 1 dragen van mijn ouders met mijn pony inrijden, dit heb ik toen niet gedaan omdat ik het niet fijn vond zitten(tja eigenwijs Tong uitsteken ) toen ik met mijn pony op oefenspringen ging voor ik hem ging starten MOEST ik hem om van mijn ouders anders mocht ik niet Scheve mond Met dat ding om viel ik er eerder af als zonder dat ding om, kon helemaal niet fijn bewegen in dat ding. voor mij geen bp

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:45

dan heb je er een gekocht die niet goed pastte. Ik rijd er heel vaak mee, en merk niet eens dat ik hem aan heb.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:48

ik had er 1 die prima paste, heb ze bijna allemaal aangehad Schijnheilig Maar al die harde dingen er in, het zit gewoon verschrikkelijk Scheve mond

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:50

en dat bedoel ik dus, je voelt geen harde stukken als hij goed past. Hoe denk je dat die ruiters Boekelo rond rijden als zo'n ding niet fijn zit? De mijne (Phoenix Tipperary) trekt ik altijd stevig aan voor ik erop stap en binnen vijf minuten is hij opgewarmd, mooi flexibel en ik merk er niets meer van.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:54

ik voelde ze ook niet maar je kan je amper bewegen met die harde stukken er in, dat bedoel ik. Ik vind het gewoon niet fijn zitten omdat ik niet lekker kan meebewegen met zo'n ding aan. We zijn toen de tijd goed geadviseerd en hadden er 1 van een goed merk maar ik vind het gewoon niet fijn zo'n ding aan met rijden

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:56

Dat kan, al heb ik dat absoluut niet. Ik spring en cross ermee en dat hindert echt niet. Maar goed, ieder zijn keuze.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:59

ik heb even in je profiel gekeken en die van mij was bijna het zelfde als die van jou. Die van mij had alleen 2 sluitingen aan beide zijkanten Lachen
Ik heb wellis een flinke smakkert gemaakt en dan denk je wellis had ik nu maar zo'n ding om maar ik kan er gewoon niet mee rijde Tong uitsteken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 10:04

ik heb een Phoenix Tipperary *LOL*

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 10:43

zucht.........het ziet er niet uit, het is warm, ik val er nooit af..........wat voor excuses kunnen jullie nog meer verzinnen ? Wat interesseert het iemand nou hoe het eruit ziet ??????? ongelooflijk. Ik hoef er niet als een popje uit te zien te paard..........

zucht, gebruik de zoekfunctie 'ns.........