Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
TeamSpirit schreef:ik heb zo'n hekel aan die dingen![]()
ze beschermen natuurlijk perfect maar ik vind het
1 er niet uitzien
2 afschuwelijk zitten, je zit helemaal vastgesnoerd
3 ik val nooit, nee grapje
ik red het prima zonder
Lielle schreef:1) is een kwestie van smaak
2) daar ben ik het dus echt niet mee eens. Een goed passende bp voel je echt niet ziten.
3) ik ook niet
)
) My Dominique schreef:ik heb er een, draag hem als ik naar het bos ga (omdat ik het dan toch niet kan laten om wat hindernissen te nemen (dijkgatbos) )
eerst was ik verplicht door mn ouders, (ik heb hem dan ook van mijn ouders gekregen)
ik draag hem verder eigenlijk niet![]()
komt ook omdat we nu eigenlijk nooit springen (even geen mogelijkheid tot) dus dan ligt hij in de kast.
maar wel altijd op stal, zodat als ik een keer onverwachts ga springen ik hem wel om kan doen. (al gebeurd dit meestal niet)

TeamSpirit schreef:ik heb zo'n hekel aan die dingen![]()
ze beschermen natuurlijk perfect maar ik vind het
1 er niet uitzien
2 afschuwelijk zitten, je zit helemaal vastgesnoerd
3 ik val nooit, nee grapje
ik red het prima zonder
Ik moest er 1 dragen van mijn ouders met mijn pony inrijden, dit heb ik toen niet gedaan omdat ik het niet fijn vond zitten(tja eigenwijs
) toen ik met mijn pony op oefenspringen ging voor ik hem ging starten MOEST ik hem om van mijn ouders anders mocht ik niet
Met dat ding om viel ik er eerder af als zonder dat ding om, kon helemaal niet fijn bewegen in dat ding. voor mij geen bp