.Alleen.... wil ik eigenlijk wel iets wat nog makkelijker te mesten is
.Ik heb ook al aan vlas gedacht, maar vreten ze daar van ?? Ben zeker met mijn ruin, nogal bang voor kolieken
... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heinekengirl schreef:In betaal hetzelfde als Vonnie84Ik heb ook Linabox..
Ik vind 't alleen ranzig spul... Het wordt zo vies zwart als je het even niet goed hebt uitgemest. En ze zeggen dat je de natte plekken moet verwijderen, maar van de ene op de andere dag is het één grote zwarte vieze stinkende massa, die je gewoon niet weggeschept krijgt..
*ik zal wel wat verkeerd doen*
Citaat:Volgens mij kan 130 liter geen 21 kilo zijn ?
Binar schreef:Wij hebben op stal een tinker staan, de eigenaresse wilde ook op vlas, want zijn stro vreet hij helemaal op.
Hij deed zijn kaken naar beneden en bleef er van eten.. niet een paar hapjes maar echt flinke happen...![]()
Toen hebben we die stal maar weer leeggehaald en in mijn box gegooid, nu staat mijn paard dus op vlas.![]()
Ik merk trouwens wel dat zijn drollen anders worden (meer kleinere stukjes) Hij vindt het ook leuk om de drollen te verstoppen, dus ik ben nu nog langer bezig met uitmesten dan met een strostal (ik mest zijn stal nu uit met de handschoenen dat vind ik toch wel het makkelijkste)
Suzan1 schreef:Heb even geken op het pak er staat op 120 liter. Die liters staan voor inhoud,de kilo's uiteraard gewicht.
Zou je het pak leegstorten en een litermaat pakken, dan kun je 120x de litermaat vullen.
1 liter is niet hetzelde als 1 kilo, het vlas weegt veel minder.
een liter lood weegt niet hetzelfde als een liter veertjes